Økologisk koldskål fra Løgismose
Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 10:23

Er der nogen, der har smagt den nye økologiske koldskål fra Løgismose på Fyn?

Den skulle være på tilbud i Netto i denne uge.

VH

Thomas

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-05-03 10:31

On 22 May 2003 02:22:47 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Er der nogen, der har smagt den nye økologiske koldskål fra Løgismose på Fyn?
>
>Den skulle være på tilbud i Netto i denne uge.

Bortset fra at den bliver lavet på Bornholm
http://www.netavisenbornholm.dk/nb/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=11230

Men koldskålen smager nu udemærket efter min mening

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Coffea ramosa

Dato : 22-05-03 15:24

> Er der nogen, der har smagt den nye økologiske koldskål fra Løgismose på
Fyn?

> Den skulle være på tilbud i Netto i denne uge.

Gastronomisk koldskål hedder den vist ligefrem.

Jeg skulle ha den, men hvis man ikke handler om morgenen, så er det altid
udsolgt hos netto.. Når de så endelig har dem, er de for gamle.

Andre som sælger dem? Har lige købt kammerklunker.

Fra : J W Nielsen

Dato : 22-05-03 15:25

> Er der nogen, der har smagt den nye økologiske koldskål fra Løgismose på
Fyn?

> Den skulle være på tilbud i Netto i denne uge.

Hej Thomas...
Jo, det har jeg !

Nå, ja, og hvordan smager den så: Hmmm, jeg er nok lidt skuffet. Jeg synes
en koldskål skal være lidt tyk (fyldig) både i smag og konsistens. Det synes
jeg ikke Løgismose er - den er efter min mening lidt "flad" i smagen og
fornemmes tynd !!!
Der er sikkert 10.000 andre meninger om den, men prøv at købe den !

Mvh
Jørgen

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 22-05-03 21:37

Lav den selv så får man den som man vil ha den

Fra : Niels Nielsen

Dato : 22-05-03 22:01

"Kent Sune Mikkelsen" <kent@nospam.mikkelsen.dk> skrev i en meddelelse
> Lav den selv så får man den som man vil ha den

Jamen, så skal man jo bo i løgismose!!

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-05-03 22:50

Niels Nielsen wrote:
> Jamen, så skal man jo bo i løgismose!!

Løgismose er et Slot, ikke en by.

Vh Mark

Fra : Niels Nielsen

Dato : 23-05-03 16:05

"Mark Beaumont" <brug_ikke@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Løgismose er et Slot, ikke en by.
>
> Vh Mark

ak ja disse præpositioner - PÅ Løgismose, så - er det ok?