BIOS på bærbar pc
Fra : Nederbasse

Dato : 21-05-03 22:26

Hello
Jeg har en ældre Toshiba Sattelite bærbar uden manual, hvordan kommer man
ind i bios på sådan en fætter ??

Lars

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 22-05-03 08:30

Hvilken model Toshiba er det

jeg har et komplet set manueller til en T2200sx
du kan købe 50- +porto

Jan O

Fra : Nederbasse

Dato : 22-05-03 14:54

"Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken model Toshiba er det
>
> jeg har et komplet set manueller til en T2200sx
> du kan købe 50- +porto
>
> Jan O
> SNIP

Der er grupper til køb og salg

Lars

Fra : Bach|DK|

Dato : 22-05-03 08:32

> Jeg har en ældre Toshiba Sattelite bærbar uden manual, hvordan kommer
> man ind i bios på sådan en fætter ??

Ofte står det under boot nede i bunden hvilken tast du skal bruge. Men
de mest almindelige er F2 og delete. Kig i øvrigt om du kan bruge dette:

http://www.experts-exchange.com/Hardware/Q_20351140.html

--
Michael Bach

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 22-05-03 08:45

jeg har lige sidet og bladret i ins-bogen til T2200SX
og vis din er lige så gammel er der ikke nogen Bios-rom i så ligger
indstillingerne på c-drevet
når den booter og curserren blinker skal du skrive C:\dos>test3 så kommer
informationerne hvis du ikke har formateret

Hilsen JAn O

Fra : MA

Dato : 22-05-03 10:05

Prøv evt. også i dk.edb.hardware.baerbar