/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
tiscali og bredbånd
Fra : Henrik Hansen


Dato : 21-05-03 21:41

Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder utroligt
billigt hvad er fælden ved det??

Ellers nogle der kan anbefale en udbyder til bredbånd eller adsl??

MVH

Henrik



 
 
Ivar Madsen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 21-05-03 21:44

Henrik Hansen skrev Onsdag den 21. maj 2003 22:40 i
dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder
> utroligt billigt hvad er fælden ved det??

Læs lidt tilbage i relevante danske usenet grupper, måske lidt søgening
i presens site på Tiscali.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen

Bertel Lund Hansen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 21-05-03 22:04

Henrik Hansen skrev:

>Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder utroligt
>billigt hvad er fælden ved det?

Rent teknisk kører Tiscali okay. Der var ingen problemer i den
periode jeg benyttede dem, og det er længe siden jeg har set en
klage over deres teknik.

Men deres regnskabsafdeling kører som vinden blæser. De er for
tiden førende både hvad antallet og 'sværhedgraden' af klager
angår.

>Ellers nogle der kan anbefale en udbyder til bredbånd eller adsl?

Tiscali ligger nummer to hvad klager over regninger angår. Find
en af de andre. De er sikkert lige gode, så gå efter prisen.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

JS (21-05-2003)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 21-05-03 22:11


"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:j7qncv0ssh358dpc7qi77pqvo39nd2c8s0@news.stofanet.dk...
> Henrik Hansen skrev:
>
> >Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder utroligt
> >billigt hvad er fælden ved det?
>
> Rent teknisk kører Tiscali okay. Der var ingen problemer i den
> periode jeg benyttede dem, og det er længe siden jeg har set en
> klage over deres teknik.
>
> Men deres regnskabsafdeling kører som vinden blæser. De er for
> tiden førende både hvad antallet og 'sværhedgraden' af klager
> angår.

Man skal tilsyneladende ikke gå efter firmaer der benytter SNT som
kundeservice. Såvidt jeg ved kan de dog godt tackle Stofas Support-del...



Klaus Ellegaard (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 21-05-03 22:24

"JS" <JS_443@hotmail.com> writes:

>Man skal tilsyneladende ikke gå efter firmaer der benytter SNT som
>kundeservice. Såvidt jeg ved kan de dog godt tackle Stofas Support-del...

SNT er forholdsvis nye i Tiscali-regi. De skal nok også have en
chance for at komme i gang.

Mvh.
   Klaus.

Bertel Lund Hansen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 21-05-03 22:34

Klaus Ellegaard skrev:

>SNT er forholdsvis nye i Tiscali-regi. De skal nok også have en
>chance for at komme i gang.

Kunne de ikke lige holde incassofiduserne ude af sagen mens de
øver sig?

Det var en anden måde at sige på at jeg er dybt uenig med dig i
den sag.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Hans Joergensen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-05-03 08:52

Bertel Lund Hansen wrote:
>>SNT er forholdsvis nye i Tiscali-regi. De skal nok også have en
>>chance for at komme i gang.
> Kunne de ikke lige holde incassofiduserne ude af sagen mens de
> øver sig?

Nu er det vel ikke SNT der sender regninger ud .. vel?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en billig løsning"

Bertel Lund Hansen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 22-05-03 08:59

Hans Joergensen skrev:

>> Kunne de ikke lige holde incassofiduserne ude af sagen mens de
>> øver sig?

>Nu er det vel ikke SNT der sender regninger ud .. vel?

Nu var det sådan set også en joke fra min side. Mener du seriøst
at et firma har lov at sætte medarbejdere til at øve sig i at
sende forkerte regninger ud og sende dem til incasso i flæng?

Bortset fra det er det ligegyldigt hvem der laver det praktiske
arbejde. Tiscali har ansvaret, og det er dem jeg kritiserer.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Hans Joergensen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-05-03 17:50

Bertel Lund Hansen wrote:
>>Nu er det vel ikke SNT der sender regninger ud .. vel?
> Nu var det sådan set også en joke fra min side. Mener du seriøst
> at et firma har lov at sætte medarbejdere til at øve sig i at
> sende forkerte regninger ud og sende dem til incasso i flæng?

Hvor har jeg skrevet det ... ? jeg synes bare det lød meget som om
folk gav SNT skylden for dårlig service i det her tilfælde.

Det er næppe SNT der er de ansvarlige, ligesom det heller ikke er
deres ansvar at ventetiderne på support springer i luften når
Tiscali eller Telia udsender 200.000 forkerte rykkere på samme tid.

Det kan _intet_ callcenter klare, og slet ikke hvis de ikke bliver
varslet før det sker.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Mikael Ejberg Peders~ (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Ejberg Peders~


Dato : 22-05-03 11:44

On Wed, 21 May 2003 23:03:48 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfor@lundhansen.dk> wrote:

>Rent teknisk kører Tiscali okay. Der var ingen problemer i den
>periode jeg benyttede dem, og det er længe siden jeg har set en
>klage over deres teknik.

Så er det måske på tide
Det ser ud til at Murphys lov har slået til igen. Jeg har heller ikke
haft problemer med Tiscalis teknik i meeeeeget lang tid, men fra her
til morgen (og stadigvæk) kan jeg ikke modtage mail. Ingen mails til
mit domæne kommer frem. Om de er forsvundet ud i den blå luft, eller
om de bare ligger i kø et sted, aner jeg ikke. Men det er temmelig
frustrerende.
Jeg har desværre ikke adgang til Tiscalis interne newsgroups ude fra
mit arbejde. Ellers kunne jeg se om der også er andre, der har
problemer nu.


Morten Kjaer Nielsen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 22-05-03 12:03

On Thu, 22 May 2003 12:43:56 +0200, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> wrote:

>Det ser ud til at Murphys lov har slået til igen.

Ja.

> Ellers kunne jeg se om der også er andre, der har
>problemer nu.

http://www.tiscali.dk/help/status.php

--
Morten!

Mikael Ejberg Peders~ (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Ejberg Peders~


Dato : 22-05-03 12:47

On Thu, 22 May 2003 13:02:30 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:

>http://www.tiscali.dk/help/status.php

Ahhh, så er jeg straks mere rolig igen. Tak for det.
M.v.h. Mikael


vvv (21-05-2003)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 21-05-03 22:33


"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dkFJERN> skrev i en meddelelse
news:3ecbe496$0$76095$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder utroligt
> billigt hvad er fælden ved det??
>
Fælden er netop at det er en fælde.
Når først den klapper slipper du ikke igen.
Tiscali fungere upåklaligt, så længe du ikke flytter, skal ændre noget, et
eller andet ikke virker og hvad du elers kan finde på.
Selv var jeg kunde tilbage fra de hed Image og det fungerede ganske
upåklageligt ud over at deres regninger aldrig kom regelmæssigt. Der gik
meget lang tid uden og pludseligt kom der 3 i rap på 14 dage - syret - men
dog til at leve med når men bruger BS.
Men pas på, de slipper dig aldrig igen.
Jeg valgte at opgive Tiscali da de ikke kunne magte en simpel flytning og
siden har det været en total farce med masser af breve fra mig, og masser af
rykkere fra tiscali. senest er jeg røget til incasso. For penge jeg
oprigtigt ikke mener at skylde tiscali.

vvv






Rudi Stegen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 21-05-03 23:35

Hej Henrik Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg har lige set en reklame for bredbånd fra Tiscali - det lyder
> utroligt billigt hvad er fælden ved det?

Bortset fra gratis oprettelse (og vist en måned gratis) er det da ikke
ligefrem "utrolig billigt" men noget i retning af, hvad det hele tiden
har kostet. De kører blot en kampagne som andre før har gjort og
formentlig vil gøre igen.

Som andre i tråden har nævnt er deres bogholderiafdeling ikke ligefrem
fejlfri, men tilsyneladende er det stort set kun ekskunder, der er
berørt af det. (Indlæg i de interne grupper omkring forkerte fakturaer
gennem det seneste halve års tid eller så kan vist tælles på en hånd.
Omvendt er der mange fra tidligere kunder i dk.edb.internet.udbyder.*)

Deres tekniske side er, som også andre har nævnt, til gengæld fornem.

_Hvis_ du skulle bestemme dig for dem, vil jeg dog anbefale, du
alvorligt overvejer at bruge de få kroner mere og vælger den såkaldte
"Bredbånd Plus" (tidligere blot kaldt ADSL med router) i stedet for den
nyintroducerede "Bredbånd" (tidligere ikke-eksisterende). Du får en
masse for de ekstra få kroner.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste