Ny køler ??
Fra : Peter Mathiesen

Dato : 21-05-03 20:22

Da jeg er ret ny på dette område søger jeg lidt hjælp...
jeg skal bruge en køler til en barton 2800+, den må max
koste 500 kr. Hvad kan i anbefale ??? og hvorfor ???
den skal sidde på et asus a7n8x mobo.
der er ingen planer om overclocking.

På forhånd Tak.

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 22-05-03 16:42

"Peter Mathiesen" <peter.mathiesen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>jeg skal bruge en køler til en barton 2800+, den må max
>koste 500 kr. Hvad kan i anbefale ??? og hvorfor ???

Alpha PAL8045T:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724747893

Den er passer perfekt til dit bundkort (jeg har samme bundkort og
kører med ovenstående køler på en AMD XP 2400+). På køleren monterer
man en 80mm blæser - afhængig af CPU-/kabinet temperatur kan man
passende vælge en støjsvag Papst.

PS: Den er en smule besværlig at montere.
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 22-05-03 17:19

"Rasmus Wæhrens" <rw@_NOSPAM-THANKS_hestefest.dk> skrev i en meddelelse
> PS: Den er en smule besværlig at montere.

I forhold til alm clips, er den genial! :)
Det tager længere tid at montere den ja, men det virker sgu langt bedre!
Og sikrer et langt bedre og ensartet tryk på CPU'en!

mvh
Anders Lorentzen