/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiggerbrev fra Tiscali
Fra : Ole


Dato : 21-05-03 15:48

Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film

www.tiscali.dk/tilfredshed



 
 
Bjørn Jørvad (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 21-05-03 15:55


"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen ......

"Tiggerbrev"......hmmmm....er det det man kalder uopfordrede ansøgninger fra
mennesker, der søger arbejde nu om stunder også...?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil
Foreningens hjemmesider:
http://www.dkfritidbil.dk



Lars Christensen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 21-05-03 16:23

On Wed, 21 May 2003 16:48:00 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk>
wrote:

>Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
>tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
>www.tiscali.dk/tilfredshed
>

Sådan et brev har jeg også fået fra TDC engang, dengang de hed Tele
Danmark Internet


--
/LC

Thor Larholm (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Thor Larholm


Dato : 21-05-03 16:35

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
"Tiggerbrev" om at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

"The requested URL /tilfredshed was not found on this server."

Det er vel egentlig meget sigende...


--
Thor Larholm
<URL: http://jscript.dk/unpatched/> Unpatched IE vulnerabilities
<URL: http://www.jibbering.com/faq/> FAQ for comp.lang.javascript



Thomas Jensen - pil.~ (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 21-05-03 16:46

On Wed, 21 May 2003 17:34:59 +0200, "Thor Larholm"
<dfbbfdbfbdfbdfbfdbf@gedelugt.dk> wrote:

>"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
>news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
>> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
>"Tiggerbrev" om at komme
>> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>>
>> www.tiscali.dk/tilfredshed
>
>"The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
>
>Det er vel egentlig meget sigende...

at fejlen ligger i brugerens ende eller ? :)

ps.
fetch www.tiscali.dk/tilfredshed [17:44]
Receiving tilfredshed (259 bytes): 100%
259 bytes transferred in 0.0 seconds (696.79 kBps)

--
vh
Thomas Jensen,
Seneste nyhedsbrev:
http://pil.dk/nyhedsbreve/2003maj.php

JS (21-05-2003)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 21-05-03 18:51


> "The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
>
> Det er vel egentlig meget sigende...

Noget der også er meget sigende er sammenhængen mellem disse to:
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=14079
http://shor.ter.dk/961256255

Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...



Michael Jensen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 21-05-03 20:06

"JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3ecbbc9d$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> http://shor.ter.dk/961256255
>
> Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...
>

Nej! Jeg mener ikke det siger mere om SNT end det gør om Telia og Tiscali.
De to omtalte teleselskaber har valgt at lade et andet selskab varetage
deres kundeservice og øvrige kontakter til kunderne - men det er da stadig
Telia og Tiscali der er ansvarlige for at den service der bliver ydet til
kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
ellers må de vel finde et andet call-center.



JS (21-05-2003)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 21-05-03 20:09


"Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev i en meddelelse
news:3ecbce0a$0$97171$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3ecbbc9d$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > http://shor.ter.dk/961256255
> >
> > Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...
> >
>
> Nej! Jeg mener ikke det siger mere om SNT end det gør om Telia og Tiscali.
> De to omtalte teleselskaber har valgt at lade et andet selskab varetage
> deres kundeservice og øvrige kontakter til kunderne - men det er da stadig
> Telia og Tiscali der er ansvarlige for at den service der bliver ydet til
> kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
> ellers må de vel finde et andet call-center.

Helt enig! Det er sgu de pågældende firmaers ansvar at finde et ordentligt
firma, når de nu har valgt at outsource deres kundeservice...
Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne skyldes
"personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget eller ikke følger
op på sager.



Kevin Edelvang (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Kevin Edelvang


Dato : 22-05-03 00:53

JS wrote:

> Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne
> skyldes "personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget
> eller ikke følger op på sager.

SNT Denmarks callcenter var tidligere Telias eget callcenter. Derfor
ligger Telias kundeservice meget naturligt hos SNT.

Tiscali har først outsourcet sin kundeservice til SNT *efter* deres
rygte som den dårligste kundeservice i landet var slået fast med
syvtommersøm. Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne
Tiscali valgte SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige
netop den sag kan man vidst ikke beskylde SNT for.

Et callcenters service har svært ved at være bedre, end de redskaber og
resurser, som kunden (i dette tilfælde Tiscali) leverer.

Mvh
Kevin Edelvang



Rudi Stegen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 22-05-03 01:20

Hej Kevin Edelvang, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne Tiscali valgte
> SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige netop den sag
> kan man vidst ikke beskylde SNT for.

1. februar jf.
<http://www.tiscali.dk/about/media/releases/article.jsp?content=105338>

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Calle. (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 21-05-03 17:57

Ole wrote:
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
> "Tiggerbrev" om at komme tilbage til dem igen og chancen for at vinde
> 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
--
Calle



Rudi Stegen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 21-05-03 18:07

Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> www.tiscali.dk/tilfredshed
>
> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.

Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Calle. (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 21-05-03 18:22

Rudi Stegen wrote:
> Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
>>> www.tiscali.dk/tilfredshed
>>
>> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
>
> Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Det er åbenbart lige kommet op at køre, for det har ikke virket de gange
jeg har prøvet siden middag. Men I har ret, nu virker det også her.

--
Calle



Svend Olaf Mikkelsen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Svend Olaf Mikkelsen


Dato : 21-05-03 18:26

On Wed, 21 May 2003 19:07:09 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Så er det jo spørgsmålet om den grad af omhyggelighed, der er lagt i
siderne, afspejler virksomheden som sådan.
--
Svend Olaf

Bertel Lund Hansen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 21-05-03 18:43

Rudi Stegen skrev:

>Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Og nul problemer her.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Jesper Juul (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Juul


Dato : 21-05-03 19:04

Rudi Stegen wrote:
> Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
>>> www.tiscali.dk/tilfredshed
>>
>> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
>
> Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Det kan være det kun er nuværende kunder som kan se siden, det ville være
ret gennemtænkt

--
Mvh
Jesper Juul



Tobias Nielsen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Tobias Nielsen


Dato : 21-05-03 18:48


"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed


Og hvad er så problemet med det?

Det er vel meget normalt at virksomheder undersøger, hvorfor de mister
kunder, så de kan forbedre deres forretningsgange i fremtiden.




Hilsen Tobias



Sonil (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Sonil


Dato : 21-05-03 20:30

> www.tiscali.dk/tilfredshed

Om jeg fatter at sådan en side bliver frigivet, så propfuld af stavefejl den
er !

Det siger det hele. De har ikke styr på en skid !

Søren



Michael Lund Sørense~ (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 22-05-03 21:15

Ole skrev :
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Har ikke modtaget noget. Jeg var kunde hos Image Scandinavia frem til
Tiscali sidste nytår, og havde aldrig problemer med dem.
Regningerne kom lidt uregelmæssigt, men de var gode nok.
Jeg opsagde mit ADSL abonnement i november, pr fax og det sluttede som det
skulle 1.1.03. Ingen problemer overhovedet, selv om jeg kunne have brugt
lidt info fra Tiscali vedrørende at opsigelsen var modtaget og accepteret,
men det hele gik faktisk som smurt.

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen - som nu er TDC kunde (en billigere og hurtigere
løsning)
www.milux.dk



iddqdATworldonline.d~ (22-05-2003)
Kommentar
Fra : iddqdATworldonline.d~


Dato : 22-05-03 23:10

Ole wrote:
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>

Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
dengang.

mvh

Bruno


Rudi Stegen (23-05-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 23-05-03 00:53

Hej iddqdATworldonline.dk, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
> bliver man helt rørstrømsk.

Hvor efter man forhåbentlig ret hurtigt bliver realistisk og indser,
det er ret ubehageligt at betale 2-5 gange så meget [1] for en
minutopkobling som for ADSL.

[1] Beløbet er naturligvis forudsat, at man afskærer sig fra den
nuværende vane med at læse lange artikler o.a. på nettet, da det ellers
hastigt ville blive meget dyrere.

(WAN-siden på min router brød sammen 27. maj 2002 pga. torden og
lynild, hvorfor jeg var på minutopkobling knapt en uge. Jeg var ekstrem
nærig, brugte ikke engang min aktuelle nyhedslæser [en onlinedims],
fulgte kun de interne grupper og endte med en ugeregning på 100 kr.)

XFUT dk.edb.internet.udbydere

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Søren (26-05-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 26-05-03 14:55


"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:3ECD4AA7.3090103@worldonline.dk...
> Ole wrote:
> > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
> > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
> >
>
> Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
> bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
> dengang.
>
> mvh
>
> Bruno
>

Gode og gode, man håbede på at de blev gode.

M.v.h Søren



Martin Møller (23-05-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 23-05-03 21:04


"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Allerede når man skal svare på det første spørgsmål kan man kun afgive én
svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som jeg var utilfreds
med og som var grunden til at jeg opsage mit abonnement.

Martin



Calle. (24-05-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 24-05-03 11:58

Martin Møller wrote:
> "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
>> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
>> "Tiggerbrev" om at komme tilbage til dem igen og chancen for at
>> vinde 10 DVD-film
>>
>> www.tiscali.dk/tilfredshed
>
> Allerede når man skal svare på det første spørgsmål kan man kun
> afgive én svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som
> jeg var utilfreds med og som var grunden til at jeg opsage mit
> abonnement.
>
> Martin

Ja, det er som om de vil lede folks svar i en retning
--
Calle



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste