Tiggerbrev fra Tiscali
Fra : Ole

Dato : 21-05-03 15:48

Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film

www.tiscali.dk/tilfredshed

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 15:55

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen ......

"Tiggerbrev"......hmmmm....er det det man kalder uopfordrede ansøgninger fra
mennesker, der søger arbejde nu om stunder også...?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-05-03 16:23

On Wed, 21 May 2003 16:48:00 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk>
wrote:

>Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
>tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
>www.tiscali.dk/tilfredshed

Sådan et brev har jeg også fået fra TDC engang, dengang de hed Tele
Danmark Internet

--
/LC

Fra : Thor Larholm

Dato : 21-05-03 16:35

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
"Tiggerbrev" om at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

"The requested URL /tilfredshed was not found on this server."

Det er vel egentlig meget sigende...

--
Thor Larholm

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-05-03 16:46

On Wed, 21 May 2003 17:34:59 +0200, "Thor Larholm"
<dfbbfdbfbdfbdfbfdbf@gedelugt.dk> wrote:

>"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
>"Tiggerbrev" om at komme

>"The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
>
>Det er vel egentlig meget sigende...

at fejlen ligger i brugerens ende eller ? :)

ps.
fetch www.tiscali.dk/tilfredshed [17:44]
Receiving tilfredshed (259 bytes): 100%
259 bytes transferred in 0.0 seconds (696.79 kBps)

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : JS

Dato : 21-05-03 18:51

> "The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
>
> Det er vel egentlig meget sigende...

Noget der også er meget sigende er sammenhængen mellem disse to:
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=14079
http://shor.ter.dk/961256255

Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-05-03 20:06

"JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://shor.ter.dk/961256255
>
> Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...

Nej! Jeg mener ikke det siger mere om SNT end det gør om Telia og Tiscali.
De to omtalte teleselskaber har valgt at lade et andet selskab varetage
deres kundeservice og øvrige kontakter til kunderne - men det er da stadig
Telia og Tiscali der er ansvarlige for at den service der bliver ydet til
kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
ellers må de vel finde et andet call-center.

Fra : JS

Dato : 21-05-03 20:09

"Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
> ellers må de vel finde et andet call-center.

Helt enig! Det er sgu de pågældende firmaers ansvar at finde et ordentligt
firma, når de nu har valgt at outsource deres kundeservice...
Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne skyldes
"personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget eller ikke følger
op på sager.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 22-05-03 00:53

JS wrote:

> Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne
> skyldes "personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget
> eller ikke følger op på sager.

SNT Denmarks callcenter var tidligere Telias eget callcenter. Derfor
ligger Telias kundeservice meget naturligt hos SNT.

Tiscali har først outsourcet sin kundeservice til SNT *efter* deres
rygte som den dårligste kundeservice i landet var slået fast med
syvtommersøm. Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne
Tiscali valgte SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige
netop den sag kan man vidst ikke beskylde SNT for.

Et callcenters service har svært ved at være bedre, end de redskaber og
resurser, som kunden (i dette tilfælde Tiscali) leverer.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-05-03 01:20

Hej Kevin Edelvang, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne Tiscali valgte
> SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige netop den sag
> kan man vidst ikke beskylde SNT for.

1. februar jf.
<http://www.tiscali.dk/about/media/releases/article.jsp?content=105338>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Calle.

Dato : 21-05-03 17:57

Ole wrote:
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
> "Tiggerbrev" om at komme tilbage til dem igen og chancen for at vinde
> 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
--
Calle

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-05-03 18:07

Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.

Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Calle.

Dato : 21-05-03 18:22

Rudi Stegen wrote:

> Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Det er åbenbart lige kommet op at køre, for det har ikke virket de gange
jeg har prøvet siden middag. Men I har ret, nu virker det også her.

--
Calle

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 21-05-03 18:26

On Wed, 21 May 2003 19:07:09 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Så er det jo spørgsmålet om den grad af omhyggelighed, der er lagt i
siderne, afspejler virksomheden som sådan.
--
Svend Olaf

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-05-03 18:43

Rudi Stegen skrev:

>Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Og nul problemer her.

--
Bertel

Fra : Jesper Juul

Dato : 21-05-03 19:04

Rudi Stegen wrote:

> Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.

Det kan være det kun er nuværende kunder som kan se siden, det ville være
ret gennemtænkt

Jesper Juul

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 21-05-03 18:48

> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Og hvad er så problemet med det?

Det er vel meget normalt at virksomheder undersøger, hvorfor de mister
kunder, så de kan forbedre deres forretningsgange i fremtiden.

Hilsen Tobias

Fra : Sonil

Dato : 21-05-03 20:30

> www.tiscali.dk/tilfredshed

Om jeg fatter at sådan en side bliver frigivet, så propfuld af stavefejl den
er !

Det siger det hele. De har ikke styr på en skid !

Søren

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-05-03 21:15

Ole skrev :
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Har ikke modtaget noget. Jeg var kunde hos Image Scandinavia frem til
Tiscali sidste nytår, og havde aldrig problemer med dem.
Regningerne kom lidt uregelmæssigt, men de var gode nok.
Jeg opsagde mit ADSL abonnement i november, pr fax og det sluttede som det
skulle 1.1.03. Ingen problemer overhovedet, selv om jeg kunne have brugt
lidt info fra Tiscali vedrørende at opsigelsen var modtaget og accepteret,
men det hele gik faktisk som smurt.

Michael Lund Sørensen - som nu er TDC kunde (en billigere og hurtigere
løsning)
www.milux.dk

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 22-05-03 23:10

Ole wrote:
> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film

Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
dengang.

mvh

Bruno

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-05-03 00:53

Hej iddqdATworldonline.dk, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
> bliver man helt rørstrømsk.

Hvor efter man forhåbentlig ret hurtigt bliver realistisk og indser,
det er ret ubehageligt at betale 2-5 gange så meget [1] for en
minutopkobling som for ADSL.

[1] Beløbet er naturligvis forudsat, at man afskærer sig fra den
nuværende vane med at læse lange artikler o.a. på nettet, da det ellers
hastigt ville blive meget dyrere.

(WAN-siden på min router brød sammen 27. maj 2002 pga. torden og
lynild, hvorfor jeg var på minutopkobling knapt en uge. Jeg var ekstrem
nærig, brugte ikke engang min aktuelle nyhedslæser [en onlinedims],
fulgte kun de interne grupper og endte med en ugeregning på 100 kr.)

XFUT dk.edb.internet.udbydere

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Søren

Dato : 26-05-03 14:55

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:3ECD4AA7.3090103@worldonline.dk...

> Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
> bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
> [...]

Gode og gode, man håbede på at de blev gode.

M.v.h Søren

Fra : Martin Møller

Dato : 23-05-03 21:04

> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
at komme
> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
>
> www.tiscali.dk/tilfredshed

Allerede når man skal svare på det første spørgsmål kan man kun afgive én
svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som jeg var utilfreds
med og som var grunden til at jeg opsage mit abonnement.

Martin

Fra : Calle.

Dato : 24-05-03 11:58

Martin Møller wrote:
> [...]
> afgive én svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som
> jeg var utilfreds med og som var grunden til at jeg opsage mit

Ja, det er som om de vil lede folks svar i en retning
--
Calle