Vægt konsulenterne igen
Fra : KNM

Dato : 21-05-03 13:16

Hej

Tak for svarene til min i en tidligere tråd. Det har hjulpet at få lidt mere
inspiration. Jeg troede ikke jeg kunne undvære min ½ liter mælk til aften,
men jeg vil hellere have noget mad, så det er jeg begyndt med nu..

Et andet spørgsmål melder sig nu. JEg har i aften tænkt mig at lave den
fiskefad der er nævnt i den blå bog. Den indeholder blandt andet:
100 g gulerødder
100 g peberfrugter
50 g forårsløg

Så er det jeg er i tvivl om, om de tæller med til de 300 g grøntsager, eller
skal man stadig have dem ved siden af??

Jeg håber der er nogen der sidder inde med et svar, da det jo er i aften jeg
vil lave det...

På forhånd tak.
Mvh Karina

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-05-03 13:18

KNM wrote:

> [...]
> 50 g forårsløg
>
> Så er det jeg er i tvivl om, om de tæller med til de 300 g grøntsager, eller

De tæller med i de 300 gram. Husk dog den ½ dåse flåede tomater. Den
drænede vægt tæller.

De dåser jeg kender indeholder 240 gram tomat (drænet vægt).

dvs. retten indeholder 370 gram grønsager.

> Jeg håber der er nogen der sidder inde med et svar, da det jo er i aften jeg
> vil lave det...

jepper.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis