Se vcd film på powerbook g4?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 21-05-03 10:24

Hvad program skal jeg bruge til at se subj.? Jeg prøvede lige igår, men der
var ingen udslag.

Bo

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 21-05-03 15:24

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hvad program skal jeg bruge til at se subj.? Jeg prøvede lige igår, men der
> var ingen udslag.

Video LAN client (vlc) eller mplayer. Sidstnævnte kan også bruges til
Windows Media. vlc er vist bedst til VCD.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-05-03 23:32

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hvad program skal jeg bruge til at se subj.? Jeg prøvede lige igår, men der
> var ingen udslag.

Mac VCD X

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14082

Mojn, Thomas

--
I've learned some painful advice about investing.
In the future, when ending conversations with an investment

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 22-05-03 07:56

takker for hjælpen