Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Basisbank
Fra : Martin Staael

Dato : 27-03-01 10:24

Mine erfaringer med basisbank:

Da de startede op kom de med tilbud så som: høj indlånsrente og lav
udlånsrente og ingen gebyrer dog kun 10 kr. pr. konto.

Dette lyder da også rimeligt. I starten var Basisbank konceptet da
også helt fint.

Nu et år efter de har åbnet (eller kortere tid?) har de så fundet på
at opkræve 200 kr om året. De ændret deres rentesatser til det mere
dårlige.

Deres kundeservice er ENORM langsom til at svare. Jeg venter stadigvæk
svar på et brev til dem som jeg skrev til dem for 10 dage siden.
Hvordan vil de ellers have man kontakter dem?

Nu efter en hel del kunder har skiftet til dem så fandt de sikkert ud
af at de ville tjene en hel del ved at opkræve 200 kr/året. Det kan
man da ikke? Det er da dårlig foretningsskik.

Jeg tror ikke Basisbank bliver længe i denne branche med den holdning.
Det er fair nok at opkræve 200 kr/året hvis de havde varslet dette fra
starten.

Martin.

Fra : Kim

Dato : 28-03-01 23:03

On Tue, 27 Mar 2001 11:23:30 +0200, Martin Staael
<me@sletdennelinje.bluee.slet.dk> wrote:

>Deres kundeservice er ENORM langsom til at svare. Jeg venter stadigvæk
>svar på et brev til dem som jeg skrev til dem for 10 dage siden.
>Hvordan vil de ellers have man kontakter dem?

Man kan jo også agere for hjælpeløs. De har telefonsupport, og det fremgår af
deres hjemmeside, sværere er det altså heller ikke. Jeg har prøvet den en gang,
og da var den ok. Siden har jeg lukket min konto der, men det var nu mest pga.
af det ualmindeligt kluntede interface, hvor man ustandseligt bliver smidt af,
og ikke pga. rente/gebyr politikken.

Mvh, Kim

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-04-01 17:18

Godt at man ikke faldt for Basisbanks gode reklamer da den
kom frem. En "sjette sans" sagde mig, at det var "for godt".

Claus

Fra : Michael Engelund Ols~

Dato : 21-04-01 21:37

Hej!

Jeg har netop skiftet fra Basisbank til Vestjysk Bank. et rigtig godt skift
! De kan nemlig nogle ting Basisbank ikke kan, nemlig bl.a. at reagere på en
henvendelse inden for 24 timer Tjahh ved basisbank går der ofte mellem
2-12 dage, hvis man hører fra dem.

Det lød godt, men det var det bestemt ikke. Mon ikke snart de lukker
biksen??

Vestjysk Bank kan varmt anbefales (www.vestjyskbank.dk (og neeejjjj jeg
arbejder der ikke . . . .)).

MVH