Har Kilroy billetter til Athen?
Fra : soc

Dato : 20-05-03 19:33

Hej Ng

Jeg har fundet en reklame hvor Kilroy påstår, at de sælger biletter til
Athen for 995 kr -returbillet inkl. skatter- hvis man bestiller dem on-line.
Når jeg prøver at bestille disse billetter på nettet kommer jeg frem til
nogle priser, som er det dobbelte af det der reklameres med. Er der nogen
som ved om der findes billetter til Athen for 995 kr og hvordan man kan
bestille dem?

MVH
Simon

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-05-03 21:07

[...]

Det kan da godt være, at der findes nogle billetter til 995, men ofte er det
på få afgange og med få pladser på hver afgang

Hvis jeg var dig ville jeg prøve, at ringe til dem og høre hvornår der er
ledige pladser.

MVH
Mads Vestergaard