OT? Eller måske ikke.
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 17:24

Jeg har lige set reklamer på TV.
Der var bl.a. en fra Tiscali (som I åbenbert mener meget om.)
Hvor er det nu, jeg har hørt musikken fra reklamen før?
.... Det er den reklame med trampolinen...

MC

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-05-03 17:31

On Tue, 20 May 2003 18:24:05 +0200, "Mogens Christensen" <ingen>
wrote:

>Hvor er det nu, jeg har hørt musikken fra reklamen før?

Den hedder "High On You" og er musikeren Winther-John (tidligere
Inside the Whale)

Du kan (gen)se reklamen online på tiscali.dk

--
Morten!

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 17:43

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.19maj2003.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:eqlkcvk0un4rg22m2il3aiaditqdminf4c@4ax.com...

> Den hedder "High On You" og er musikeren Winther-John (tidligere
> Inside the Whale)
>
> Du kan (gen)se reklamen online på tiscali.dk

Takker og bukker!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-03 17:48

> [...]
meddelelse news:eqlkcvk0un4rg22m2il3aiaditqdminf4c@4ax.com...
> Den hedder "High On You" og er musikeren Winther-John (tidligere

Er Inside the Whale gået i opløsning?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 17:56

> "Morten Kjaer Nielsen" <nospam.19maj2003.dk@gummiand.dk> skrev i en
> meddelelse news:eqlkcvk0un4rg22m2il3aiaditqdminf4c@4ax.com...
>
> Er Inside the Whale gået i opløsning?

Ja. De er ikke længere.
www.insidethewhale.dk eksisterer heller ikke længere.
Jimmy Krogsgaard Blak spiller f.eks. i Baal nu.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-03 18:14

"Mogens Christensen" <ingen> skrev i en meddelelse
> Ja. De er ikke længere.

Kedeligt

> Jimmy Krogsgaard Blak spiller f.eks. i Baal nu.

Mindre kedeligt...

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-05-03 08:40

On Tue, 20 May 2003 19:13:33 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Mindre kedeligt...

hallo!!
--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-05-03 18:45

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse
> hallo!!

Ja?
Hvad har foresaget anvendelse af multiple udråbstegn?