ultra ATA/100
Fra : Mette og René

Dato : 20-05-03 17:11

1. Jeg skal have en ny sog større harddisk, men jeg vil have en ultra
ATA/100 harddisk...
Jeg har et MSI K7T Turbo Bundkort, det understøtter jo raid, men jeg kan
ikke finde en harddisk der hedder ultra ata/100...eller mindrer.
Hvad gør jeg?

Er der en raid bios som skal opdateres nu når jeg vil køre xp?

--
http://rskjaer.subnet.dk/Fister.htm
www.golf2.dk

Fra : Leony

Dato : 21-05-03 11:53

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har et MSI K7T Turbo Bundkort, det understøtter jo raid, men jeg
> kan ikke finde en harddisk der hedder ultra ata/100...eller mindrer.

Prøv at kigge efter en IDE100 disk i stedet for. Så skulle du gerne
finde hvad du søger.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mette og René

Dato : 21-05-03 16:53

> Prøv at kigge efter en IDE100 disk i stedet for. Så skulle du gerne
> finde hvad du søger.

Det vil jeg da prøve så!:), tak for svaret, bliver nødt til at have en mere
der er 98 mb tilbage, hehe

MVH René