Andet multimedie
bentjuul 3670
Quark, side by side
Fra : Claus Nybroe, Windmi~

Dato : 20-05-03 15:44

Jeg ønsker at få to Quark dokumenter til at stå ved siden af hinanden, så
jeg kan trække sider fra det ene dokument lay out vindue over til det andet.

Øv, jeg har bare glemt hvordan man får de to dukumenter til at stå ved siden
af hinanden på en PC. Jeg kan i øjeblikket desværre kun åbne eet vindue.

Håber på hjælp, tak!

Fra : WE

Dato : 20-05-03 21:40

Hvis der er version 5: Vindue -> Side om side (vandret eller lodret). Det
var vist det samme på version 4.

v.h.

Fra : Claus Nybroe

Dato : 21-05-03 08:40

Tak det lykkedes. MEN jeg har stadig det problem, at dokument lay-out
vinduet følger det dokument der klikkes på - jeg har brug for at have et
dokument lay-out vindue i hvert dokument, så at jeg kan trække sider fra det
ene dokument lay-out vindue til det andet.

vh
Claus

Fra : Storm

Dato : 21-05-03 09:22

Claus Nybroe <windmission@email.dk> wrote:

> Tak det lykkedes. MEN jeg har stadig det problem, at dokument lay-out
> vinduet følger det dokument der klikkes på

Det skal det gøre, hvis jeg forstår dig ret.

> - jeg har brug for at have et dokument lay-out vindue i hvert dokument, så
> at jeg kan trække sider fra det ene dokument lay-out vindue til det andet.

Du bruger ikke dokument lay-out vinduet til at trække mellem dokumenter.
Du åbner begge dokumenter og skriver derefter "Mini" (eller "Thumb" i
engelsk version) i det lille %størrelse-vindue nederst til venstre på
begge dokumenter. Herefter kan du klikke på de små sider (som
highlightes) og trække dem mellem dokumenterne.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Claus Nybroe

Dato : 21-05-03 09:48