"Sene" Riffelprøver ?
Fra : Buhl

Dato : 20-05-03 15:20

Hej NG
Er der nogle der ved om der findes riffelprøver efter næste weekend - jeg
bor i Aalborg, og har i nordjyllands amt kunne finde d. 24 maj som den
sidste, men strisserne har stadig ikke sendt mig min våbentilladelse, så jeg
tror ikke jeg kan nå det til på lørdag :(

Nogle der ved om der er senere prøver (inden efteråret forstås) andre steder
i landet - gerne midtjylland ?

mvh.
Hans Houmøller

Fra : NEWS

Dato : 20-05-03 16:31

Gå ind på danmarks jægerforbund hjemmeside. Der er alle datoer og hvor
prøverne afholdes. Er du ikke medlem kan du også gå ind på a-o-j.dk og blive
lokal medlem.
Mvh
Poul

Fra : Mars

Dato : 21-05-03 15:29

Jeg mener du kan tage ind til Hans flov på våbenkontoret og få en
midlertidig, tag en snak med ham jeg er sikker på at han kan hjælpe dig !

MS