Råvildt & Dåvildt ???
Fra : Mars

Dato : 20-05-03 14:18

Hej

Hvordan påvirker dåvildtet råvildtet ??? mener at have hørt engang at
råvildtet ikke er al for vild med dåvildtet ??? eller er det bare en skrøne
?
Jeg ved at kron og sika vildt ikke har nogen indflydelse på råvildtet men er
lidt i tvivl om det andet ?

Mvh

MS

Fra : M@X

Dato : 20-05-03 16:02

> [...]
> ?
> Jeg ved at kron og sika vildt ikke har nogen indflydelse på råvildtet men

På min jagtmark færdes råvildt og dåvildt side om side og ænser knapt
hinanden.
Det samme gælder kronvildt.
Jeg har set alle 3 arter hver gang jeg har været på bukkejagt, men den
"store" buk går altid i den anden ende
end der hvor jeg sidder.

Jeg prøver igen iaften.

M@X