De nye grønne asparges
Fra : Thomas

Dato : 20-05-03 12:34

Er der mon noget bedre ved det danske forår, end de nye danske grønne
asparges, kogt en 7-8 minutter og dækket af en lækker æggesovs, med
små stykker hårdkogt æg?

VH

Thomas

Fra : Padmé Amidala

Dato : 20-05-03 14:12

Ja, fx. en tur på grillen med et stykke backbacon viklet omkring sig...
i ca. 7-10 min...

VH
Padmé Amidala

Fra : JHR

Dato : 20-05-03 14:52

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> Ja, fx. en tur på grillen med et stykke backbacon viklet omkring sig...

> i ca. 7-10 min...
>
> VH
> Padmé Amidala

Eller grillet på en tør grillpande, serveret med groft havsalt, god
olivenolie og parmesan. Uhmmm...

Mvh
Jeppe.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 20-05-03 15:22

20 May 2003 04:34:18 -0700, skrev th63@ofir.dk (Thomas) :

>Er der mon noget bedre ved det danske forår, end de nye danske grønne
>asparges, kogt en 7-8 minutter og dækket af en lækker æggesovs, med
>små stykker hårdkogt æg?

Ja, jeg vil altså helst have mine med en kold klat smør til og intet
andet - men sådan er vi jo så forskellige

P.S. Hvis jeg en dag (mod forventning) skulle blive træt af smørret,
kunne du så ikke lige for en sikkerheds skyld poste din opskrift på
æggesovsen ??

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Krabsen

Dato : 20-05-03 16:52

Det skulle da lige være med citron/hønsefond og ristede kammuslinger...

/Krabsen