Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Skatte indberetning
Fra : john buhl

Dato : 20-05-03 10:56

Hejsa
Jeg mangler lidt hjælp !!
Jeg her et nystartet firma og nu skal jeg indberette regnskab !!
Er der en som kan hjælpe mig med det, måske ha noget liggende et skema
/ regneark !!
Hvad gør jeg ???
Hilsen John

Fra : Ole

Dato : 20-05-03 20:59

"john buhl" <john.buhl@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg her et nystartet firma og nu skal jeg indberette regnskab !!
> Er der en som kan hjælpe mig med det, måske ha noget liggende et skema

Kontakt en professionel revisor, han gør arbejdet ligesågodt som hvis du gik til en
bedemand, for du må gerne være din egen bedemand

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 20-05-03 21:17

john buhl wrote:

> Jeg mangler lidt hjælp !!
> Jeg her et nystartet firma og nu skal jeg indberette regnskab !!
> Er der en som kan hjælpe mig med det, måske ha noget liggende et skema
> / regneark !!

Hm, du spørger om mere end ti vilde heste kan svare på

For det afhænger af hvad du ellers har af indkomst, hvor længe du har
drevet firmaet, hvad du har tjent, hvordan du har fået indsat indtægten
på konti, har du varelager, privat anvendelse af udstyr mv.

> Hvad gør jeg ???

Du kan sende en mail med de ovenstående oplysninger,
så kan du få et tilbud på hjælp, og jeg tar penge for det, for det er
hvad jeg får løn for.

Men indtil nu begrænset til max 5.000 kr første år,
og det er det dyreste for os.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Dorte Petersen

Dato : 30-05-03 21:01

Du kunne jo også bare kontakte en af dine lokale små revisorer i din egen
by, og spørg et par stykker for en ca. pris....
Hvis det ikke er den helt store virksomhed du har gang i og bare en ved
siden af dit normale job, så kan det ikke være så vildt dyrt, men okay 2.000
kr. koster det selvfølgelig hurtigt...men gå til de små revisorer i din
by...eller i en mindre by, de er gerne ikke så dyrer som de store...