Ruslands Højesteret.
Fra : Kim B.

Dato : 19-05-03 18:36

Hej NG.
Hvis dette er den forkerte gruppe må i meget gerne sende mig videre til den
rigtige.

Nå, men hertil morgen hørte jeg i radioavisen, at ruslands højesteret har
afgivet en dom, der giver muslimske kvinder i Rusland ret til, at bære
ansigtsslør på pas og andre ID papirer.Personligt undrer det mig meget, da
der ikke er nogle grund til at have billede i sit pas, hvis ens ansigt er
delvist dækket, eller er det bare mig der tager fejl ?
Jeg har kigger efter en artikel omkring emnet,men har desværre ikke fundet
noget.
Spørgsmålet ved frokosten idag var :
Må en kvinde med et sådan pas, nægtes indrejse i eks. Danmark ? Selv om
visum er i orden.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen