Idom Sogn
Fra : Aage Møller-Nielsen

Dato : 19-05-03 10:31

Grete Skatka.
Du bedes venligst skrive direkte til mig da vi åbenbart har fælles aner.
TDC nægter at sende til dig på de adresser du har opgivet
Med venlig hilsen
Aage Møller-Nielsen

Fra : agerlund

Dato : 20-05-03 18:48

"Aage Møller-Nielsen" skrev d. 19-05-03 10:31 dette indlæg :
> [...]
aner.
> TDC nægter at sende til dig på de adresser du har opgivet

Det vil jeg gerne, hvis jeg havde din adresse.
Kan du ikke skrive den her.
Jeg kan ikke forstå st du har problemer med at sende til mig.
min adresse er g.skatka@webspeed.dk
hilsen Grete Skatka

http://www.kandu.dk/

Fra : Wendy Stæhr Rasmusse~

Dato : 20-05-03 21:28

Hej Grete.

Bare en observation fra en udenforstående.....
Måske kan det være, at det er fordi din e-mail adresse fremkommer helt
anderledes end det du skriver nedenfor.
Hvis du ser lige under min tekst, så står der at din e-mail adresse er:
agerlund.news@kandu.dk, men du skriver jo at din e-mail adresse er:
g.skatka@webspeed.dk.

Det kunne være derfor at Aage ikke kan komme i kontakt med dig.

Wendy Stæhr Rasmussen
wma@tdcadsl.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 20-05-03 23:21

"agerlund" <agerlund.news@kandu.dk> skrev Tue, 20 May 2003 17:48:15 GMT

>Jeg kan ikke forstå st du har problemer med at sende til mig.
>min adresse er g.skatka@webspeed.dk
>hilsen Grete Skatka

Det er fordi du skriver via Kandu istedet for direkte til gruppen.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred