Hvilken mobil kan klare disse krav
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 19:08

Hej...
Nu er det snart 7 år siden jeg sidst har købt en mobil, men skal nu
have en ny, så jeg er lidt bagud på mobil markede.

Den skal kunne....
1. Modtage/læse Email,
2. Nyheder/Været, gerne grafisk som på tv.
3. Indeholde en god aftale kalender (istedet for min pda)

Jeg har kig på en Sony Ericsson P800, men er der ikke en
lidt billiger telefon på market.

Den skalbruges i forbindelses med TD duet.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : MaRk

Dato : 19-05-03 19:26

<Thf> skrev i en meddelelse news:3ecd1d3f.17420703@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> 3. Indeholde en god aftale kalender (istedet for min pda)
>
> Jeg har kig på en Sony Ericsson P800, men er der ikke en

EVT Sony ericsson T610, er dog ikke udkommet endnu, men giv den et kig

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 20:00

>EVT Sony ericsson T610, er dog ikke udkommet endnu, men giv den et kig

Sjovt, du nævner den, jeg har lige brugt 2 timer på nettet, og er også
kommet frem til den.

Den tror jeg, jeg vil bestille.
--
Brøndby