Nokia PC Suite 5
Fra : Frederik B-B.

Dato : 19-05-03 16:03

Hej, jeg har dl Nokia PC Suite 5.
For at jeg kan hente mine billeder ned fra min 7250.
Men hvordan gør jeg?
Jeg kan ikke finde et sted i det program hvor man kan hente dem ned.

hvis nolge måske kender et andet program?

--
MvH Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk

Fra : JS

Dato : 19-05-03 17:21

I ver 5.1 er der en Phone Browser så man kan se de fleste foldere i
telefonen direkte.

Ligger på www.nokia.dk under support, mobiltelefoner og så din telefon.

(Af en eller anden underlig grund ligger nyeste version ikke under alle
telefoner, men jeg mener den ligger under 7250)

mvh/JS

Fra : Frederik B-B.

Dato : 19-05-03 17:51

Jeg har 5.1

Men før for ca 3 mdr siden når jeg connect kom der en mappe i min phone
browser der hed 7250.

Den kommer ikke mer.. hvorfor?

Fra : JS

Dato : 19-05-03 20:10

> Jeg har 5.1
>
> Men før for ca 3 mdr siden når jeg connect kom der en mappe i min phone
> browser der hed 7250.
>
> Den kommer ikke mer.. hvorfor?

Ok, det var jo et lidt andet problem...

Hvad siger connection manageren (ikon nede på processlinien) , dukker
telefonen op der som den skal når du connecter ?
Og fungerer forbindelsen til telefonen i øvrigt med de andre programmer i
Nokia PC suite ?

Jeg har enkelte gange været ude for at telefon folderen ikke dukker op hvis
der allerede er forbindelse til telefonen når jeg starter browseren.
Men så dukker den op hvis jeg disconnecter telefonen og connecter igen, med
browseren åben.

mvh/JS

Fra : Frederik B-B.

Dato : 19-05-03 20:52

Der kommer det logo frem, som mit IR stik har, og mit Nokia PC suite ikon
er også der nede (hvor den så fint er connect.

Jeg kan godt sende ringetoner og billeder uden problemer..

Fra : JS

Dato : 19-05-03 19:57