Hvilken telefon
Fra : Kenny Jensen

Dato : 18-05-03 19:49

Jeg skal have ny telefon men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge.
Jeg har haft følgende
Ericsson 318, 768 Skod menuer, men det havde nok noget at gøre med at de kun
havde 1 linjes display og det var i mobilens ungdom.
Noka 6150 feeeeeed telefon, men den displayet forsvandt til sidst.
Nokia 8310 som jeg stadig har, men det er en skod telefon som slukker og gør
ved............

Jeg har kun få krav til min nye telefon.
Farvedisplay i god opløsning. Det er vel 4000 eller over så T68 er
udelukket.
Den må ikke være for stor da jeg har vendet mig til en lille størrelse. Så
7210 er en god størrelse.
I telefonbogen skal jeg kunne skrive flere nr under hver navn. Evt. e-mail
adr osv, men ikke et krav.
Må ikke koste over 3500,-

Jeg er er lidt i tvivl om jeg vil have klap på telefonen, men forslå dem
bare så ser jeg på det ude i butikken. Jeg var ikke begejstret for klappen
på E 768 men jeg har hørt at bla. Samsung laver fede telefoner.
Kamera er ikke et must, men er det på så er det ok.
Jeg er pisse ligeglad med spil og polyfonisk ringetoner

Mvh
Kenny

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-05-03 22:08

Kenny Jensen wrote:
> Jeg skal have ny telefon men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge.

Nokia 6100 - Den lever op til alle dine krav. Personligt er jeg glad for
min!

\Mandal

Fra : Kenny Jensen

Dato : 19-05-03 18:36

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia 6100 - Den lever op til alle dine krav. Personligt er jeg glad for
> min!

Jeg har luret lidt på 6100,6110,7120 og 7250, men jeg tror jeg vil prøve
noget andet end nokia denne gang.
Jeg har for øvrigt også haft en N3210 en eller anden motorola

Fra : Thomas

Dato : 20-05-03 10:30

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> wrote in message

> Jeg har luret lidt på 6100,6110,7120 og 7250, men jeg tror jeg vil prøve
> noget andet end nokia denne gang.
> Jeg har for øvrigt også haft en N3210 en eller anden motorola

------------------------

Hvis du gerne vil prøve noget andet end en Nokia, vil jeg klart anbefale dig
en Sony-Ericsson. Jeg havde også Nokia før, en 3210, og senest en 3310. Jeg
havde en million problemer, med de telefoner. De kunne gå ud midt i det hele
for derefter at genstarte. De holdt strøm i max 2 dage, og låste i menuerne.
Jeg fik ny software flere gange og nye batterier - lige meget hjalp det

Sidste efterår købte jeg en Sony-ericsson t65, og den har jeg været kanon
glad for. Batteri tiden er ca en uge +/- et par dage afhægnig af hvor meget
jeg taler, og den har aldrig slukket sig selv ellers låst sig selv i en
menu.

Og den nye Sony-Ericsson t610 ser ud som at være noget for dig

http://www.sonyericsson.com/t610/

Thomas

Fra : Kenny Jensen

Dato : 20-05-03 17:59

"Thomas" <thomas.autzen@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> menu.
>
> Og den nye Sony-Ericsson t610 ser ud som at være noget for dig

Måske er telefonen i orden, men designet ligner noget noget der er løgn.
Alcatel kan gøre det bedre LOL.

Jeg har luret lidt på
http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/product/product_detail_b2c.jsp?BV_SessionID=@@@@0115852663.1053449913@@@@&BV_EngineID=hadchfgejkijbedkcfecfclh.0&prodID=SGH-S300SSA/XEE