opsigelse af pensionsordning ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-05-03 08:38

Hej NG.

Kan man opsige en pensionsordning (kapitalpension i Danske Bank) ?

Evt. ved at betale et gebyr til staten ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Brian Hinsby

Dato : 19-05-03 16:41

Hej Christian

Ja.. så vidt jeg husker så skal du bare betale 60% i afgift
istedet for de normale 40%

Hilsen
Brian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-05-03 07:10

"Brian Hinsby" <B.Hinsby@mail.dk> wrote in message
> Hej Christian
>
> Ja.. så vidt jeg husker så skal du bare betale 60% i afgift
> istedet for de normale 40%

Er det incl. skat ?

Fra : Brian Hinsby

Dato : 20-05-03 21:13

Hey

Der skal ikke betales skat af din pensionsordning.
Du skal derimod betale 40% hvis du ophæver den
normalt når du bliver 60 eller derefter.(visse faggrupper
kan få den ophævet før 60) Eller du skal betale 60% hvis du ophæver den i
utide.

Hilsen
Brian

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 19-05-03 19:43

"Christian B. Andresen" wrote:

> Kan man opsige en pensionsordning (kapitalpension i Danske Bank) ?
>
> Evt. ved at betale et gebyr til staten ?

Ja, afgift på 60%.

Men se dette link :

http://www.ams.dk/publikationer/pub0023/default.asp?long

--