jagttegn
Fra : claus S. Jensen

Dato : 19-05-03 15:45

hejsa...

Hvis man ønsker at tage jagttegn, hvor kan dette så gøres og hvorledes
foregår undervisningen....
Er der evt. nogen der har nogle gode links....

mvh

claus

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 15:54

"claus S. Jensen" <cj1@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foregår undervisningen....
> Er der evt. nogen der har nogle gode links....

Hvor i landet bor du ??

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : claus S. Jensen

Dato : 19-05-03 17:16

Bor i sønderjylland, Aabenraa

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 19-05-03 19:02

On Mon, 19 May 2003 18:16:06 +0200, "claus S. Jensen" <cj1@webspeed.dk> wrote:

>Bor i sønderjylland, Aabenraa
>
>"Brian" <spørg mig> skrev i en meddelelse

Det mest alm. er at det foregår som aftenundervisning 1 gang ugentligt gennem
vinterhalvåret kombineret med praktik i løbet af det tidlige forår. Der laves så
vidt jeg ved også mere koncentrerede korte kurser (2-3 weekender), men uanset
hvad, afholdes der kun jagtprøver i en periode i foråret og igen i en periode af
efteråret. Dine lokale jagtforeninger kan uden tvivl give dig specifikke
kursusoplysninger for dit område. Kontaktinfo kan du se her
<http://www.jaegerforbundet.dk/537>.

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen