Det kan man da ikke ??? eller kan man ???
Fra : Tikka

Dato : 18-05-03 16:05

Hej

Hvad gør man lige i denne situation ???

Sidder på bukkejagten stille og rolig,
kigger omkring sig med kikkerten, pludselig kigger man lige ind i et "30.06"
løb...
Eller hvilken cal. det nu er .....

Der sidder en jæger åbenbart uden kikkert.
For han sidder og betragter mig igennem hans kikkert sigte

HVAD VILLE I GØRE ??

Skal Jeg spolere min og hans jagt, og gå over og sige til ham,
at Jeg ikke bryder mig om at blive sigtet på.
For jeg er sikker på at han har ladt riflen.

Mvh. Tikka

Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-05-03 16:27

Ja selvfølgeligt var hans riffel klar til skud.
Jeg havde gået lige over til ham med det samme, og givet ham en SKIDEBALLE
så det kunne høres i miles omkreds.
Du har jo ikke som Katten ni liv ???
Og manden burte have at vide hvad var for noget LORT han lavede.

Med Jægerhilsen
Knæk og Bræk
Erik Poulsen

Fra : Peter Weis

Dato : 19-05-03 08:49

"Erik Poulsen" <oz3k@oz3k.dk> wrote in message
> [...]
> så det kunne høres i miles omkreds.
> Du har jo ikke som Katten ni liv ???
> Og manden burte have at vide hvad var for noget LORT han lavede.

Jeg kan kun tilslutte mig.
Gør dig synlig og hørbar så hurtigt som muligt, og gå over og skæld
ham ud.
Om han får ødelagt sin jagtdag er da fløjtende ligegyldigt når han
opfører sig på den måde.
Og en ødelagt jagt for dig er da en lav pris at betale i sammenligning
med hvor galt det ellers kan gå.

mvh
Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-05-03 09:16

"Tikka" <Tikka@REMOVEadslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> Sidder på bukkejagten stille og rolig,
> kigger omkring sig med kikkerten, pludselig kigger man lige ind i et

Jeg troede egentligt at man havde planlagt riffeljagter lidt, netop for at
undgå sådanne problemer.
Fx. et kendt antal jægere på kendte steder eller lign.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-05-03 09:57

> [...]
> at Jeg ikke bryder mig om at blive sigtet på.
> For jeg er sikker på at han har ladt riflen.

Det var dog en ubehagelig situation (uvidende om han er en af dem som altid
har afsikret !!), min første tanke var: Skyd ham før han skyder dig......men
det går nok ikke, - jeg ville råbe og skrige, gøre alt for at fortælle han
hvor stor en idiot han er og så gøre alt for at ødelægge hans jagtdag....det
må da være det mindste han må kunne forvente med så tåbelig en opførsel..

--
Med venlih hilsen
Michael Nielsen