Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
one hour in Hamburg
Fra : max

Dato : 20-05-03 01:21

Snapshots fra Hamburg 19.maj 2003.. S2 / 14mm

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-05-03 07:17

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in news:bUeya.71245$y3.5081830
@news010.worldonline.dk:

> Snapshots fra Hamburg 19.maj 2003.. S2 / 14mm

Jeg kan især godt lide DSCF0180.jpg ("Live" på bænken)! Har du overvejet at
lave en s/h version hvor det røde "Live" på trøjen stadig er rødt eller hvor
de to personer på bænken er i farver?

Lidt a´la http://www.darling.dk/Images/carnival/Html/img_0748_final_std.htm

Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : max

Dato : 20-05-03 12:32

> [...]
> lave en s/h version hvor det røde "Live" på trøjen stadig er rødt eller hvor

Bjarke stod tidligere op end jeg, og du har ret det ser
rigtigt flot ud.. Faktisk var jeg lidt frustreret ove at
benene i baggrunden tog så meget opmærksomhed,
i s/h er det meget bedre.. -max-

- Flot mariehøne, utroligt flotte øjne..

Fra : Michael Holm

Dato : 20-05-03 09:02

Flotte billeder. Jeg ville måske have brugt lidt fill-in flash på billedet i
pizza baren, men ellers flot.

Hvordan reagere folk på gaden, når du tager billeder af dem? - Tager du
flere billeder med forskellige beskæringer, og prøver lidt forskelligt,
eller er du lidt hemmelig med det?

--Michael

Fra : max

Dato : 20-05-03 13:15

> [...]
>
> Hvordan reagere folk på gaden, når du tager billeder af dem? - Tager du
> flere billeder med forskellige beskæringer, og prøver lidt forskelligt,

Thnx Michael,
Jeg tror jeg poppede flashen på et billed, men det funger
ikke altid for mig, det har en tendens til at blive for fladt,
men du har ret shawarma drengene, kunne godt bruge lidt
mere lys i hovederne..

Folk reagerer forskelligt, som du kan se nogen smiler og
syns det er lidt af en ære, jeg er jo ikke helt anonym og
går meget tæt på, med den 14mm, så indimellem træder
jeg nok over linien, men jeg har en postview setting, så
jeg kan vise dem billedet lige bag efter, og så syns de det
er sjovt, for det meste, de gamle damer kræver lidt mere
overbevisning, men det er sjældent det ikke lykkes at
få dem til at smile.. Det kræver en indsats..

Som regel er det et billede a gangen, jeg er ikke en motor
maniac.. Og så et billed eller to mere hvis folk har lyst til at
optræde.. Den hjemløse under "The Muppets" plakaten, er
det andet skud, det første lagde han ikke mærke til, dette er
bedre syns jeg.. Sælgeren foran sports shoppen, var det det
første skud der fungerede bedst, taget meget hurgtigt, det andet
instruerede jeg ham lidt, men det virkede slet ikke.. Live billedet
var jeg videre inden nogen opdagede noget.. Nonnen tog jeg
flere billeder af, men de blev so so, den skæve vinkel hjælper
lidt, men.. Sharwarma drengene kom alle fra de tidligere Soviet
stater, og havde allesammen muslimske navne, jeg har en rimelig
fornemmelse for hvilket liv de de lever og går meget tæt på, de
ved hvor de har mig og omvendt..
Rådhus billedet er vel også en slags social komentar, jeg syns
det fungerer, men...
-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-05-03 11:28

On Tue, 20 May 2003 02:20:31 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Snapshots fra Hamburg 19.maj 2003.. S2 / 14mm

Dejligt med noget foto-input. Det ser ud som om du har det betydelig
bedre med personer end med bygninger. Men det kæmpestore rådhus er
altså heller ikke let at få skruet ned i et foto.

- og dejligt, de nu er lette at finde

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-05-03 21:18

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Snapshots fra Hamburg 19.maj 2003.. S2 / 14mm

Du tager bare skide gode billeder :).. Ville gerne se nogle flere!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : max

Dato : 21-05-03 00:53

> Du tager bare skide gode billeder :).. Ville gerne se nogle flere!
>

> --
> Anders Houmark
> www.AndersH.dk
> Hvis man leger med tis,
> brænder man i sengen!

Tak for det Anders, det er den slags anmeldelser
vi allesammen kan li' at få..
Din quote side er really funny,, glæder mig til at se
flere billeder på din foto side.. -max-