Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus V2 eller V3
Fra : Christian Østergaard

Dato : 18-05-03 22:54

Canon digital

Jeg er interesseret i at købe et Canon digitalkamera, Ixus V2 eller V3. Skal
være i absolut fin stand. Helst Sjælland, men ellers finder vi ud af det.
Oplys pris og købstidspunkt.

mvh. Chr. Østergaard
oester@mail.tele.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-05-03 23:16

"Christian Østergaard" skrev i en meddelelse
> Jeg er interesseret i at købe et Canon digitalkamera

Hvad så med at prøve i en gruppe, der må bruges til
køb og salg ?

ville være et godt sted !

Jan

Fra : *Gavtyven*

Dato : 19-05-03 07:36

Hej
Jeg ville gerne sælge mit næsten nye kamera Canon Ixus V3.
Købt d.15-1-03
Medfølger extra CompactFlash 32mb kort (104 billeder i 1600*1200 )
Kameraet er 100% ok.

Hbo 3000kr

-- forbeholder mig ret til div --

Sælges stadigvæk i eks PhotoExperten & Fona til ca 4700kr

Her kan der ses lidt mere info om vidunderet :
http://www.akam.no/tester/canon_digital_ixus_v3/index.html

http://www.digit.no/Produkter/Kameraer/Canon/digixus_v3_tekn.htm

Fra : Per Jefsen

Dato : 19-05-03 08:00

> Sælges stadigvæk i eks PhotoExperten & Fona til ca 4700kr

Og i tyskland for 2900...

Fra : Jacob Olsen

Dato : 19-05-03 13:40

Hvorfor vil du ikke have dit v3, jeg synes det er helt perfekt..

Fra : *Gavtyven*

Dato : 19-05-03 13:58

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dkk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor vil du ikke have dit v3, jeg synes det er helt perfekt..

Hvis det er mig du spøre.... Det er ef fedt kamera. ikke noget der.
Men Nye modeller = Nye interesser = Nyt legetøj