Amme søges, Esbjerg!
Fra : Mette Mejdahl

Dato : 18-05-03 16:59

Hej!

Min svigermor har lige ringet.
Hun har fundet 2 stk. killinger (endnu ikke åbnet øjne), på kajen i
Esbjerg havn. Den ene er meget passiv, dan anden giver da et piv fra sig
i ny og næ

Er der nogen der kender eller har en missemor som måske vil tage sig af
dem?

Killingerne befinder sig i Hjerting, Esbjerg.

Med venlig hilsen
Mette Mejdahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 18-05-03 18:53

Hej igen.

Desværre må jeg meddele at de to killinger nu er blevet aflivet

Den ene var så svag, at den var på nippet til selv at dø.
Den anden var næsten ligeså langt nede, og da de ikke kunne få noget i
dem, har de fået dem aflivet.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 18-05-03 19:38

Hej

Det var vel nok synd for de killinger, men jeg synes da det er godt at de
blev fundet. Og de fik en værdig død.

Hilsen Marianne
dk Sollok
www.sollok.dk/katte
www.sollok.dk/buller

Fra : Jette

Dato : 18-05-03 20:53

"Mette Mejdahl" skrev:
> Den ene var så svag, at den var på nippet til selv at dø.
> Den anden var næsten ligeså langt nede, og da de ikke kunne få noget i
> dem, har de fået dem aflivet.

Hej Mette

Sikke en kedelig oplevelse - forbandet være dem der bare har efterladt dem.
Men det var godt I fandt dem, så de ikke skulle lide længere.

Mvh. Jette
- der synes at folk, der efterlade deres kæledyr på den måde, burde straffes
hårdt! Helst noget med afhuggede fingre - uff! Hvor bliver man altså harm.

Fra : Jynis

Dato : 19-05-03 06:21

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
straffes
> hårdt! Helst noget med afhuggede fingre - uff! Hvor bliver man altså harm.

Det er aldrig i orden bare at smide levende væsner ud. Kunne det ikke
tænkes killingerne stammer fra en vildkat, der er blevet forhindret i at
passe dem. Hun kunne ved et tilfælde være blevet lukket inde eller kørt med
osv . Bare lige inden vi pisker en stemning op.
Det var godt de blev fundet , og aflivet. Havde de været støre og hutlet sig
igennem , ville det bare have været 2 vildkatte mere.
For mig er der stor forskel på vildkatte / ude / ude - inde katte.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk