Hvad er der sket med min harddisk???
Fra : MB

Dato : 19-05-03 18:08

Hej

Jeg har lige fået ombyttet min defekte harddisk til en ny.
Jeg går ind og køre fdisk og starter partitionen men så kommer der en høj
pive tone, så jeg slukket min computer med det samme. Men det skulle jeg
aldrig have gjort, for nu kan den slet ikke finde min nye harddisk.
Hvad kan jeg gøre??? Var den nye harddisk defekt??? Jeg har aldrig oplevet
at en harddisk sagde sådan, da jeg har gjort med min anden harddisk helt
uden problemer. Når computeren prøver at min nye harddisk, kommer der en
svag brummen harddisken og nogle klik lyde.

Håber I kan hjælpe mig! På forhånd tak!

Mvh Martin

Fra : danni plougmann

Dato : 19-05-03 18:24

> [...]
> uden problemer. Når computeren prøver at min nye harddisk, kommer der en
> svag brummen harddisken og nogle klik lyde.

du må nok hellere afsted igen får at få den byttet.
jeg har fulgt den her gruppe ret tit, og de fleste symtomer på defekte
harddiske, klik lyde hylelyde.

det skulle vel ikke være en IBM...