Andet multimedie
bentjuul 3670
Stegtegning af norske fjelde
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-05-03 18:40

Jeg skal bruge en stregtegning eller en simpel tegning med højst tre
farver - gerne i vektor eller i en stand så jeg selv kan rentegne. Det
skal bruges til bildekoration,

Er der nogen der har noget liggende, vil hjælpe mig med en idé eller
komme med en henvisning til nettet?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Skou Nielsen

Dato : 18-05-03 19:38

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruges til bildekoration,
>
> Er der nogen der har noget liggende, vil hjælpe mig med en idé eller

http://www.google.com/imghp?tab=wi&q=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=xx-bork

Mürk, mürk, mürk.
Lars

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-05-03 20:17

Sun, 18 May 2003 20:38:23 +0200, skrev Lars Skou Nielsen:

>"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse

>http://www.google.com/imghp?tab=wi&q=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=xx-bork
>
>Mürk, mürk, mürk.

Hmmm, jeg kan lugte en spøg her, og det er da osse OK. Men det bringer
mig ikke videre. Jeg HAR søgt på Google - måske har jeg ikke brugt de
rigtige keywords?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 19-05-03 05:23

In article <5umfcvo4u7okcnf8ma5f4csv01gtsfjr7b@4ax.com>, Kurt Hansen
<kurt@towle.dk> wrote:

> Hmmm, jeg kan lugte en spøg her, og det er da osse OK. Men det bringer
> mig ikke videre. Jeg HAR søgt på Google - måske har jeg ikke brugt de
> rigtige keywords?
Hvis du har søgt på "STEGtegning" havnede du nok i køkkenregionerne
Prøv i stedet at søge på : bilder norge
Så er der f. eks denne her: http://www.xs4all.nl/~rlindner/bilder/norge/
evt. nr. 17
Der er tale om fotos - stregtegninger i 3 farver kan du godt opgive.
Du må selv tegne ovenpå i dit grafikprogram.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X