Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder på Galleriet hos www.fotolink~
Fra : Lars [8210]

Dato : 18-05-03 11:25

Hej NG

Jeg har opdateret galleriet med 57 nye billeder - under
kategorien "Nature and Animals"

En direkte link til mit galleri er
http://galleri.fotolinks.dk/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 12:09

> Hej NG
>
> Jeg har opdateret galleriet med 57 nye billeder - under
> [...]

Hej Lars,
Jeg har lige kørt en test af iCorrect på et af dine billeder,
postet i binaer.. Hvis du ikke vil have jeg bruger dit billed
så sig til, søde bamser, lyset er lidt kedeligt..
-max.-

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-05-03 12:18

max wrote:

> [...]
> postet i binaer.. Hvis du ikke vil have jeg bruger dit
billed
> så sig til, søde bamser, lyset er lidt kedeligt..

Hej Max

Forsøg du bare med mine bamsebilleder.

PS: de er taget med en EOS d30 den 17. maj 2003 - med ISO
100...

Hvis du vil have et originalbillede at forsøge med så kan
jeg da maile det til dig

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-05-03 12:21

--
[...]

Øhhh - det var da ikke en bamse men en ged!!!!

Fra : max

Dato : 18-05-03 12:29

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Besøg min Foto-links:
> http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk
> Øhhh - det var da ikke en bamse men en ged!!!!

*LOL* Bamser, geder, jeg holder meget af dyr..
Din ene bamse minder meget om en berømt en jeg kan
huske fra barndommen, hva hed den, noget med Irsus, Irsa
nej nej, kan ikke huske det, men den var sød, Ursus måske..
-max-

Fra : max

Dato : 18-05-03 12:34

-URSULA-

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 12:47

max wrote:
> -URSULA-

Haj Max

Bamserne kommer herfra:

http://www.skandinaviskdyrepark.dk/

Fra : max

Dato : 18-05-03 13:04

> Haj Max
>
> Bamserne kommer herfra:
>
> http://www.skandinaviskdyrepark.dk/
>

> --
> Med venlig hilsen / Gruß
>
> Lars

Det prøver jeg en dag, ser hyggeligt ud..
Sidst jeg så bamser var nogle år siden i Thailand, de var
udstillet i små bure på et marked, det var kongens fødselsdag,
puuha, det var sejt, de var helt kuldrede i låget.. Jeg tog ingen
billeder... -max-

Fra : Mdj

Dato : 18-05-03 13:41

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har opdateret galleriet med 57 nye billeder - under
> kategorien "Nature and Animals"
>
> En direkte link til mit galleri er
> http://galleri.fotolinks.dk/

Hej Lars,

Jeg syntes du komprimerer dine billede lige hårdt nok, der er mange jpeg
artifacts, det er ikke så kønt :(

Mvh
Morten
http://mortenz.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-05-03 14:44

> Hej Lars,
>
> Jeg syntes du komprimerer dine billede lige hårdt nok, der
> [...]

OK prøver med lidt mindre kompression

Før 7.224 MB nu 11.738 MB!! ( originaler 50.255 MB)

Fra : Mdj

Dato : 19-05-03 00:39

> OK prøver med lidt mindre kompression
>
> Før 7.224 MB nu 11.738 MB!! ( originaler 50.255 MB)

Hehe, kan du ikke skalere opløsningen i stedet? - så du måske har nogle lidt
mindre billeder liggende, og så man måske kan hente den fulde version, ved
at klikke videre?

Fra : ab

Dato : 19-05-03 17:35

Een af dine fotos skiller sig noget ud fra de øvrige:

http://galleri.fotolinks.dk/natur/IMG_0509.JPG

(lidt ro på baggrunden ville have hjulpet yderligere) - det får desværre
lidt "tilfældighedens skær", når de øvrige faktisk er rene registreringer.

Kik på mange af de fotos, som er Ulf henviser til her:

http://www.digifoto-nord.dk/dk/dk_forside.htm

og lær af det, her er for mange gode vinkler til at det kan være rent
tilfældighed.

ab