hmm quicktime???
Fra : Kim B

Dato : 18-05-03 00:30

Hej igen

nu står jeg med et nyt uløseligt problem, det rejer sig om quicktime.
Jeg har en stribe mpg´s som jeg vil kæde sammen i en quicktime film
(henvisnings format) dette kunne altid lade sig gøre førhen, men nu
virker Vælg alt komandoen ikke længere i QT(mærkeligt da det er en
multimedie maskine) jeg har prøvet at instalere QT 5.02 i sys 9, men det
hjalp ikke, har også prøvet at åbne imoovie, men den vil importere hvert
film klip og ta en masse tid og plads, ja jeg forstår ikke hvad de har
tænkt sig, er det mon en fejl i QT?

jeg håber der er en der kan hjælpemig med den her!

ha en god dag, mail direkte

Hilsen Kim

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 18-05-03 10:46

Kim B wrote:

> [...]
>tænkt sig, er det mon en fejl i QT?
>
>jeg håber der er en der kan hjælpemig med den her!

Er det ikke kun QT formatet der kan kædes, jeg mener at have konverteret
mpg's til QT først.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : phineas 

Dato : 25-05-03 18:15

> Er det ikke kun QT formatet der kan kædes, jeg mener at have konverteret
> mpg's til QT først.

that's right, to edit mpg's like you're used to with mov-files is not
possible. you'll have to convert them first.

phineas

--
"You gotta take life by its tail, and yank it until it sqeals!"