Sound Blaster Audigy Line out 2
Fra : Herbert

Dato : 17-05-03 20:23

Hejsa

Hvordan får jeg liv i min Line out 2 på mit Sound Blaster Audigy? Vil gerne
bruge den til lyd udgang til mit TV.

Kan det sættes op til, at kunne spille f.eks. CD på PC'ens højtaler (line
out 1) og Film lyd på TV'et (line out 2)? Hvis det kan, hvordan gør jeg?

Bruger WinXP

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-05-03 01:07

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
> [...]
(line
> out 1) og Film lyd på TV'et (line out 2)? Hvis det kan, hvordan gør

Ifølge den ganske udemærkede (danske) manual, der endda kan hentes på
nettet er konfigurationen således :

Line out 1 : Forreste højre/venstre kanaler
Line out 2 : Bageste højre/venstre kanaler
Line out 3 : Forrest/bagerste center og subwoofer kanaler

Hvorfor vil du splitte dem ad?

Jan Rasmussen

Fra : Herbert

Dato : 18-05-03 09:49

> Ifølge den ganske udemærkede (danske) manual, der endda kan hentes på
> nettet er konfigurationen således :
Den har jeg læst uden,at blive klogere...

> Line out 1 : Forreste højre/venstre kanaler
> Line out 2 : Bageste højre/venstre kanaler
> Line out 3 : Forrest/bagerste center og subwoofer kanaler
Det samme kommer jeg frem til....

> Hvorfor vil du splitte dem ad?
Som tidligere skrevet. F.eks. For at kunne spille f.eks. CD eller games på
PC'ens højtaler (lineout 1) og Film lyd på TV'et (line out 2)? Kan man det?

Mvh
Erik

Fra : Herbert

Dato : 18-05-03 12:37

> Line out 1 : Forreste højre/venstre kanaler
> Line out 2 : Bageste højre/venstre kanaler
> Line out 3 : Forrest/bagerste center og subwoofer kanaler
Hvordan får jeg endlig lyd ud af line out 2?

/Erik