Gratis sms (Telmore)
Fra : Lars Raaby

Dato : 17-05-03 09:37

Er der ikke nogen der bruger denne service eller er 1 million
smser bare meget?
Nu er der ca 696.600 tilbage. Jeg troede det gik meget hurtiger
med at få dem brugt.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 17-05-03 09:55

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogen der bruger denne service eller er 1 million
> smser bare meget?

Jo da!

> Nu er der ca 696.600 tilbage. Jeg troede det gik meget hurtiger
> med at få dem brugt.

Det gør det ihvertfald, hvis alle følger dit eksempel og opfordrer folk
til at bruge det ;)

\Mandal, der vil skynde sig ind og sende nogle beskeder!!!

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-05-03 14:48

Brian Fisker [8900] skrev bl.a.:

> Det gør det ihvertfald, hvis alle følger dit eksempel og
> opfordrer folk til at bruge det ;)
Jeg opfordre nu ikke nogen til at bruge dem. Det kan jeg godt
selv *G*

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Flemming

Dato : 17-05-03 09:50

Lars Raaby <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in message
> Er der ikke nogen der bruger denne service eller er 1 million
> smser bare meget?
> Nu er der ca 696.600 tilbage. Jeg troede det gik meget hurtiger
> med at få dem brugt.

Det er vil heller ikke så tit man lige sidder foran sin pc, og man lige skal
sende en SMS'er ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 17-05-03 11:01

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vil heller ikke så tit man lige sidder foran sin pc, og man
lige skal
> sende en SMS'er ?

Jeg sidder foran PCen 8 timer i døgnet (min) :D - der kan sgu sagtens
blive sendt en del beskeder.
Men ved, hvad du mener ;)

\Mandal