P800 problemer
Fra : Mikael Andresen

Dato : 15-05-03 15:38

Jeg har en P800 som er fire dage gammel og gør allerede knuder ... den vil
nogen gange ikke sende beskeden og er ellers rimeligt sløv... den skriver
noget med der ikke er hukommelse nok selv om den har 11 mb på mobi'en og 15
mb på memorycardet... hvad er der indstillet galt... har desuden det problem
at den æder hele batteriet på en enkelt dag. hvis ikke den kommer i lader kl
17 når jeg kommer fra arbejde går den ud en time efter.. den holder noget
der ligner 10 timer og det er vel og mærke uden jeg bruger den da jeg er på
arbejde.. på kassen står der vist standby på 480 timer??

Mvh. Mikael

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-05-03 17:13

"Mikael Andresen" <mikael-andresen@mail1.stofanet.dk> skrev

> [...]
> der ligner 10 timer og det er vel og mærke uden jeg bruger den da jeg er

> arbejde.. på kassen står der vist standby på 480 timer??

Hvis du kører uden pauseskærn, har tændt bluetooth og GPRS, måske
installeret nogle uheldige programmer, så kan dit batteri sagtens ædes op på
ganske kort tid.

--
Mvh Henrik.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 16-05-03 11:38

jeg er ikke helt sikker på min GPRS er slukket .. jeg har ikke tændt den,
eller det vil sige at den står som leveret lige omkring det område, plus det
er ikke muligt fra min udbyder endnu.. og bluetooth er ikke tændt...

Fra : KGB

Dato : 16-05-03 14:42

"Mikael Andresen" <mikael-andresen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er ikke muligt fra min udbyder endnu.. og bluetooth er ikke tændt...

Tændt IR port ??

OK, det lyder lidt som om du har problemer. Hvor meget ved du om tlefoner ?
Så kan du selv fejlfinde lidt, og hvis du anvender den normalt (ikke taler i
5 timer) og den forbruger dit bat. så hurtigt så tag den tilbage til
forhandleren.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB