Synkronisering med PC
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 14-05-03 22:02

Er her nogen, der kender til telefoner eller programmer dertil, som kan
synkronisere deres adressebog og kalender med programmer i Linux? Alt
hvad jeg har kunnet finde indtil videre er mest til Outlook og nogle
gange til Lotus, men under alle omstændigheder kun programmer under Windows.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-05-03 14:00

Thomas Arildsen <tari00@REMOVETHIS.kom.auc.dk> wrote:

> [...]
>hvad jeg har kunnet finde indtil videre er mest til Outlook og nogle
>gange til Lotus, men under alle omstændigheder kun programmer under Windows.

Jeg kender kun http://www.gnokii.org/ til Nokia telefoner. Jeg tror nok,
st der også er noget software til Siemens, men jeg har aldrig haft behov
for at undersøge det nærmere, så jeg er ikke sikker.

Peter

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 20-05-03 09:19

Peter Rongsted wrote:

> [...]
>st der også er noget software til Siemens, men jeg har aldrig haft behov
>for at undersøge det nærmere, så jeg er ikke sikker.

Ser det ikke ligesom ud til, at udviklingen er gået helt i stå på det
der gnokii? De har ikke opdateret deres hjemmeside siden februar 2001!

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-05-03 09:35

Thomas Arildsen <tari00@FJERNDETTE.kom.auc.dk> wrote:

>Ser det ikke ligesom ud til, at udviklingen er gået helt i stå på det
>der gnokii? De har ikke opdateret deres hjemmeside siden februar 2001!

Det er kun forsiden, som ikke er opdateret. Under News kan du se, at
seneste version er 0.5.0 fra den 12/5-2003. Så projektet er ikke gået i
stå, selv om det har været noget stille siden sidste efterår.

Peter

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 20-05-03 11:37

Peter Rongsted wrote:

> [...]
>seneste version er 0.5.0 fra den 12/5-2003. Så projektet er ikke gået i
>stå, selv om det har været noget stille siden sidste efterår.

Nå OK. Hvordan ser man, hvilke telefoner de understøtter i seneste
version? Deres FAQ, hvor det står i er også fra 2001, så det passer nok
ikke.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : KGB

Dato : 18-05-03 00:00

"Thomas Arildsen" <tari00@REMOVETHIS.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

[...]

- Kan lotus ikke køre under Linux ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 19-05-03 08:16

KGB wrote:

>- Kan lotus ikke køre under Linux ??

Det har jeg ikke lige undersøgt, må jeg indrømme. Men i så fald er det
vel ikke gratis software (Lotus), og det er ligesom det, der er mit mål
med Linux.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 19-05-03 11:39

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote:

> [...]
>hvad jeg har kunnet finde indtil videre er mest til Outlook og nogle
>gange til Lotus, men under alle omstændigheder kun programmer under Windows.

Det er kun Domino serveren du kan få til Linux. Under alle
omstændigheder skal der også noget sync software til.

Peter