Håndtering af SMS'er fra PC
Fra : Morten

Dato : 14-05-03 15:16

Hejsa

Jeg har købt mig en SonyEricsson T310, og jeg har hentet et program som gør
at jeg vis den infrarøde kan sende SMS beskeder fra computeren via
telefonen, og ligeledes se de sms'er der ligger i telefonen - på skærmen.

Jeg skal bruge et andet program magen til, men som har en udboks. Det jeg
har kan kun bruges til at sende beskedder når telefonene ER tilsluttet, og
jeg har brug for at kunne skrive beskedderne, hvorefter den så afsender dem
alle når telefonen bliver sat til...

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Jesper Christensen

Dato : 14-05-03 15:51

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> at jeg vis den infrarøde kan sende SMS beskeder fra computeren via
> telefonen, og ligeledes se de sms'er der ligger i telefonen - på skærmen.

Hvad hedder det program? kan du give et link?

Fra : Morten

Dato : 14-05-03 16:37

"Jesper Christensen" <jesper75@christensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder det program? kan du give et link?

MobileAgent

http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.htm

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-05-03 18:12

> [...]
> jeg har brug for at kunne skrive beskedderne, hvorefter den så afsender

Jamen det kan Ericsson da.....
Både til T39 + T68 følger det med i den originale pakke, men det er faktisk
en funktion du skal ind i Outlook for at finde. Under Ny/New får du
muligheden "Tekstmeddelelse". Du kan uden videre skrive nye SMS'er uden
mobilen er sluttet til - der blir' bare smidt i udbakken. Men det er muligt
at det ikke virker med Outlook Express - kun Outlook 98 eller nyere. Sync'en
fungerer i det mindste ikke med Express.

Jesper
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...