S: Oplåsning af 3310
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-03 14:52

Hej.

Min kæreste har nu haft sin 3310'er i godt et års tid med Telia-abonnement,
og har nu endelig fået Telmore. Spørgsmålet er så bare hvordan man låser
telefonen op? Når jeg sætter det nye SIM-kort i, spørger den først efter
PIN-kode, og når denne er indtastet, siger den blot "SIM-kort ikke
accepteret". Hvor og hvordan skal jeg indtaste koden til at låse op med, som
jeg har fået af Telia? Skal jeg have det gamle SIM-kort i telefonen, og så
låse den op inde i en menu eller?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : vivaldi smith

Dato : 13-05-03 15:13

hej jeg kan låse den op for dig og kommer selv fra aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-03 15:22

> hej jeg kan låse den op for dig og kommer selv fra aalborg

Jeg har jo koden til telefonen, skal bare vide hvor og hvordan den skal
bruges.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-05-03 15:25

Jeppe Vestergaard wrote:

> [...]
> jeg har fået af Telia? Skal jeg have det gamle SIM-kort i telefonen, og så
#pw+kode+1#
pw+ ved 3 4 2 tryk på stjerne

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-03 15:29

> #pw+kode+1#
> pw+ ved 3 4 2 tryk på stjerne

Det fattede jeg intet af, er en idiot til telefoner :(.

Kan du forklare det på en idiot-måde? :)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-05-03 16:12

Jeppe Vestergaard wrote:

> Det fattede jeg intet af, er en idiot til telefoner :(.
>
> Kan du forklare det på en idiot-måde? :)

tænd telefonen tast #pw+den kode du har fået af telia +1#
altså #pw+ koden +1#
for at skrive pw i telefon skal du trykke for p 3 gange på stjerne w 4
gange + 2 gange på stjerne
mv th
evt ring vis du stadig ikke forstår 561705553

Fra : Jesper Holtz

Dato : 22-05-03 17:10

> Det fattede jeg intet af, er en idiot til telefoner :(.
>
> Kan du forklare det på en idiot-måde? :)

Du skal indtaste dette på telefonen: #pw+kodefraTelia+1#. Du skriver pw+
ved at trykke henholdvis 3, 4 og 2 gange på stjerne.

Jesper

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-05-03 16:20

Jeppe Vestergaard wrote:

1). Fjern simkortet fra din mobiltelefon.
2). Indtast koden(KODE )
3). Nu burde din mobiltelefon være oplåst.

Forklaring omkring hvordan man indtaster oplåsningskoden.
P: tryk på "*" knappen 3 gange
w: tryk på "*" knappen 4 gange
+: tryk på "*" knappen 2 gange

KODE1 = #pw+din kode+1#