T68i og sjov
Fra : ss

Dato : 13-05-03 13:56

hvor henter man andre baggrunde og spil ?

kan man få tetris til T68i ?

Fra : BG

Dato : 13-05-03 18:01

On Tue, 13 May 2003 14:55:42 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:
>hvor henter man andre baggrunde og spil ?

baggrunde og temaer
http://esato.com
http://ristoklint.com/free/T68_backgrounds/T68_backgrounds.htm
http://www.geocities.com/plwh888/
http://www.mobiledia.com/phones/t68i/

spil
ikke muligt

Fra : ss

Dato : 14-05-03 08:21

tak for det.
hvordan får jeg det over i tlf´en når jeg ikke har blå tand el. ir ?

kan man købe et kabel evt. usb/com port --> til tlf. ? og hvad koster det ?
kan man sende mms beskeder fra nettet til tlf. ? evt. hvor ?

Fra : BG

Dato : 14-05-03 12:24

On Wed, 14 May 2003 09:21:05 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>kan man købe et kabel evt. usb/com port --> til tlf. ? og hvad koster det ?

Ja, der er datakabler til usb/com

I Sverige omtrent 200 SEK, i Danmark hved jeg ikke.

Fra : Casper

Dato : 14-05-03 20:50

On Wed, 14 May 2003 09:21:05 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>tak for det.
>hvordan får jeg det over i tlf´en når jeg ikke har blå tand el. ir ?

Hvis du vil wappe dem til din telefon, kan du bruge e-uploader på
http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload ganske gratis

Mvh
Casper

Fra : ss

Dato : 15-05-03 14:12

"Casper" <caa@indbakke.løg> wrote in message

> Hvis du vil wappe dem til din telefon, kan du bruge e-uploader på
> http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload ganske gratis
>
> Mvh
> Casper

tak - nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg sætter wap op... .? hvis det
skal sætte op !

Fra : Sølvsten

Dato : 13-05-03 19:13

Hvad med gratis ringetoner, hvor findes de ?

"ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>hvor henter man andre baggrunde og spil ?
>
>kan man få tetris til T68i ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Søren Blom

Dato : 13-05-03 21:00

"Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev
> Hvad med gratis ringetoner, hvor findes de ?

Her http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htm , kan jeg i hvert fald
finde 26

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Sølvsten

Dato : 14-05-03 21:27

Tak - men hvordàn kommer de over i telefonen ?

Findes der andre sites med graits ringetoner til Ericsson T68