Reset af Nokia 3650
Fra : Helmut Lotti

Dato : 13-05-03 12:01

Hej NG!

Er der nogen der ved, hvordan man resetter en Nokia 3650 fuldstændigt?
Til 7650 findes der en kode, kan ikke lige huske den, der sletter alt i
telefonen og gendanner fabriksindstillinger.
Findes der også sådan en kode til 3650 eller kan man bruge den samme som til
7650?

Helmut Lotti

Fra : junky jeff

Dato : 13-05-03 12:16

Alle nokia har samme kode som er: 12345

JJ

Fra : Helmut Lotti

Dato : 13-05-03 12:30

"junky jeff" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Alle nokia har samme kode som er: 12345
>
> JJ

Nu var det ikke sikkerhedskoden jeg spurgte efter, men en kode tilat resette
telefonen fuldstændigt!
Har i mellemtiden fået svar!
Tast *#7073# og telefonen vil resette helt!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : MiRaCuLiX

Dato : 13-05-03 17:34