iPAQ og Nokia 6310i bluetooth
Fra : S@ndman

Dato : 13-05-03 10:33

Hejsa,

Jeg har ovenstående, og jeg skal køre dial-back gennem mit
arbejde, nu er mit sprg. så. Skal man gøre noget specielt
udover at de skal "parres"...??

Jeg kan nemlig ikke få det til at køre....

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : JMo.

Dato : 13-05-03 12:08

"S@ndman" <jimmy@jespersen.nu> wrote in

> Jeg har ovenstående, og jeg skal køre dial-back gennem mit
> arbejde, nu er mit sprg. så. Skal man gøre noget specielt
> udover at de skal "parres"...??

Når du skal køre dial-back skal du have data-abonnement. Du kan kun køre
data-opkald uden data-abonnement, når du selv initierer opkaldet.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 13-05-03 12:10

"S@ndman" <jimmy@jespersen.nu> skriver:
>Jeg har ovenstående, og jeg skal køre dial-back gennem mit
>arbejde, nu er mit sprg. så. Skal man gøre noget specielt
>udover at de skal "parres"...??
>
>Jeg kan nemlig ikke få det til at køre....

Du skal have data-abb. hos din mobiludbyder for at kunne modtage
dataopkald.

Ellers har jeg et par spørgsmål:

Kan du få det til at virke på fx. en bærbar?
Hvor går det galt i processen?
Hvordan har du sat det op på Pocket PC'en?

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : S@ndman

Dato : 14-05-03 12:55

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan du få det til at virke på fx. en bærbar?
> Hvor går det galt i processen?
> Hvordan har du sat det op på Pocket PC'en?

--------
Vil undersøge det med data-abonnementet senere....

Til dine sprg.

1) Nope - har lige prøvet...
2) Når den på tlf. skal oprette forbindelse...
3) Kan ikke rigtigt forklare, men vist ganske alm.

Jimmy