Sony/ericsson T310 ?? polyfoniske ringeton~
Fra : yo

Dato : 12-05-03 09:02

Daws alle sammen.

Jeg er ny her i gruppen men håber på at i kan hjælpe mig.

Jeg har købt en sony/erricsson T310. Mit problem er som mange af jer andre
at jeg gerne vil have nogle polyfoniske ringetoner, men ikke vil betale for
dem.
Jeg kan forstå at man selv kan lave dem ??? hvordan gøres det??
Jeg kan også forstå at det er MIDI filer man skal bruge, men dem har jeg
mogle af, men kan ikke overføre dem til telefonen..... Der er infrarød, men
når jeg prøver at sende via min håndholdte (compaq i 3630) så sker der ikke
noget...??? Jeg har også prøvet at sende filerne som mail, men der sker
heller ikke noget...

Er der nogle der ved hvordan jeg får overført midi filer til min telefon
eller er det mig der er helt gal på den ???

Jakob

Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-05-03 09:49

> [...]
> at jeg gerne vil have nogle polyfoniske ringetoner, men ikke vil betale

Du kan finde en del til download på
http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htm

> [...]
ikke
> noget...??? Jeg har også prøvet at sende filerne som mail, men der sker

Har du husket at tænde IR porten på telefonen? Forbindelse->Infrarød
port->Til

Fra : yo

Dato : 12-05-03 10:15

Hej Anders.

Ja jeg har åbnet for porten, men det hjælper ikke??
Ipac´en skriver at den har fået kontakt, men den sender ikke??
Jeg kan godt dende billeder, men ikke ringetoner. Jeg har læst et sted at
det ikke kan lade sig gøre, men det må det da???

Tak for hjælpen alligevel

Fra : jec

Dato : 12-05-03 22:41

"yo" <l@L.DD> wrote in message news:XzJva.40$Lv2.3@news.get2net.dk...
> [...]
> Jeg kan godt dende billeder, men ikke ringetoner. Jeg har læst et sted at
> det ikke kan lade sig gøre, men det må det da???

Man kan sende midi filer fra en normal PC i hvert fald.

Fra : yo

Dato : 13-05-03 17:10

Hej jec

Jeg ved ikke helt hvad du mener???
Jeg har prøvet at sende midi filerne som mail til telefonen (jeg kan modtage
mail med den) men den kan ikke gøre noget ved filen ??

Det sidste nye er at min håndholdte IKKE alligevel for kontakt som jeg
troede.....??? skal der et specielt program til at kommunikere med tlf. ???

Fra : jec

Dato : 13-05-03 22:59

"yo" <l@L.DD> wrote in message news:JK8wa.385$he1.176@news.get2net.dk...
> [...]
modtage
> mail med den) men den kan ikke gøre noget ved filen ??

Nej jeg havde også det problem, efter man har overført lyd og billeder i en
MMS skabalon, så kan man ikke gemme dem i lyd og billede folderne. I grunden
ret dårligt lavet. Men jeg fandt et PC program på
http://www.christersson.org, hvor man kan sende filer direkte til telefonen
over den trådløse forbindelse. Midi filer smider telefonen så automatisk i
lyd-mappen. (og spil i spil mappen og billeder i billede mappen). Men nu ved
jeg ikke hvordan en håndholdt har det med normale PC programmer!?

> Det sidste nye er at min håndholdte IKKE alligevel for kontakt som jeg
> troede.....??? skal der et specielt program til at kommunikere med tlf.
???

Bare det at skabe en forbindelse burde der ikke kræve noget specielt af. Men
igen på PC skal der bruges SonyEricssons (der hedder noget i stil med)
Mobile Monitor, og så det der uofficielle program.

Fra : yo

Dato : 14-05-03 17:20

Det lyder jo fint, men mit problem er at jeg ikke kan få programmet til at
virke på min håndholte da den køre med et andet styresystem end win(et eller
andet)....
Jeg har ikke IR på min computer ???
Du skriver "den trådløse forbindelse" jeg regner med at du der mener
IR-forbindelsen...??? Kan man få IR til en alm . computer ???
Det virker altså IKKE med mail ???
Jeg er ked af at jeg spørger så meget....

jakob

Fra : jec

Dato : 16-05-03 12:22

"yo" <l@L.DD> wrote in message news:9GHwa.487$Ij.241@news.get2net.dk...
> [...]
> Du skriver "den trådløse forbindelse" jeg regner med at du der mener
> IR-forbindelsen...??? Kan man få IR til en alm . computer ???

Ja det er IR jeg mener, som jeg bruger fra en bærbar. Ellers kan man få en
en IR til at sætte på sin USB-port. Fx www.cellshoppen.dk til 199 kr. Hvis
du har et asus motherboard kan man hvis også få et I-Panel Deluxe, hos fx
www.shg.dk under hardware/motherboard tilbehør til 189 kr.

> Det virker altså IKKE med mail ???

Nej men har læst et sted her, at man kan bruge http://www.eaid.dk/mobil.php
og så hente det hjem vha WAP. Det bliver så godt nok ikke helt gratis, med
opkald til WAP.

> Jeg er ked af at jeg spørger så meget....

Spørg bare det er vel ligesom konceptet bag det her usenet....

Fra : yo

Dato : 19-05-03 15:33

Hej jec.

eaid..... FED SITE..... tak for hjælpen....

Den burde alle kende......

jakob