Software version på T65 og brug afe-mail/k~
Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 11-05-03 14:09

Er der nogen der ved hvad software version de er kommet til på T65 ?
Jeg har siden jeg fik opdateret min sofware ikke brugt e-mail og kalender
synkronisering på min T65 og nu hvor jeg har brug for det kan jeg ikke få
det til at virke igen. Er der nogen der har det til at virke ? og evt. med
hvad software version ?

Mvh
Peter

Fra : Nuggi

Dato : 11-05-03 15:44

hejsa

mener det er R6A006

Nugi

Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 11-05-03 17:13

Hmm ok, det er den version min tlf har.
Er der så nogen der benytter e-mail eller synkroniserer sin kallender på den
software version ?

Peter