8210 problem m. skærm
Fra : Søren Knudsen

Dato : 10-05-03 19:11

Hej jeg er den (u)lykkelige ejer af en 8210 som hele tiden kommer med en
fejl på skærmen (grafikken overlapper hinanden, sådan at skærmbilledet er
fuldstendig ulæseligt i få sek.) et problem som skaber meget iritation..

Er der nogen som har nogen erfaring med dette problem, eller har noget viden
om hvordan og hvor meget det vil koste mig at få lavet???

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 10-05-03 21:10

Enten skal kontaktmåtten mellem print og display skiftes ellers skal hele
displayet skiftes.
Det kan vi klare for dig. kig på www.modify.dk
Skift af kontaktmåtte koster 100,00 kr

Fra : Thomas Borgen

Dato : 10-05-03 21:59

en kontakt mellem print og display kan du selv skifte... køb den på
www.cellshoppen.dk der har jeg selv handlet og nogen af de billigste mener
det er 29kr for den der elamstom (eller noget i den stil).

Hilsen Thomas