Software til T-65
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-05-03 15:14

Hej

Nogen der kan komme med nogle link til noget software til at styre T-65´eren
via computeren..

Jeg har det USB datakablet fra T-hansen som så kalder sig Seriel port2 i
computeren.. Fint nok, det virker også..

Jeg har prøvet at downloade det software fra ericsson. Først det software
til T-65 men når jeg installere det, er det kun modem opsætning, intet
andet.. Så downlodede jeg den programpakke til T68... og installerede det..
Mne det kan jeg ikke lige få til at virke, programmet siger den ikke kan
finde telefonen..

Jeg ved det før har været flere programmer fra ericsson for omkring et år
siden da jeg købte telfonen og kablet. Jeg har bare ikke rigtigt brugt det i
lang tid...

Dengang virkede ericssons software okay med det USB kabel..

Ellers andet software man kan leje, til telefonen?

Fra : J Larsen

Dato : 12-05-03 18:26

> [...]
>
> Dengang virkede ericssons software okay med det USB kabel..
>
> Ellers andet software man kan leje, til telefonen?

Det er ikke altid de uorginale prog som sendfile kan finde tlf. men det kan
hjælpe
først at starte et org feks. Sony Ericsson MyPictures.

http://clubsonyericsson.com/en/software_windows.htm

JL