slette ringetone?
Fra : MiRaCuLiX

Dato : 09-05-03 16:11

Kan jeg slette en ringetone i min 6610,
som er blevet lagt over i ringetone mappen,
og ikke galleri mappen?
I så fald hvordan?

MVH

Kasper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-05-03 17:11

"MiRaCuLiX" skrev i en meddelelse
> Kan jeg slette en ringetone i min 6610,
> som er blevet lagt over i ringetone mappen,
> og ikke galleri mappen?
> I så fald hvordan?

Æh, du tænker ikke på Galleri -> Toner, men dér hvor de "kedelige"
ringetoner ligger som f.eks. Nokia Tune under Indstillinger ->
Toneindstillinger? Der kan man hverken slette eller ligge nye toner ind!

Hygge...
Daniel

Fra : MiRaCuLiX

Dato : 09-05-03 18:23

jow det kan man godt.. det var jo det jeg gjorde..
Men jeg har fået det til at virke igen..!! brugte Oxygen Ringtone Workshop..

selv hygge og god weekend!
Kasper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-05-03 18:37

> jow det kan man godt.. det var jo det jeg gjorde..
> Men jeg har fået det til at virke igen..!! brugte Oxygen Ringtone
Workshop..

Nåh ok! Jeg tænkte ikke lige på at man jo med diverse programmer på
pc'en kan fucke mobilen fuldstændig op.... - Jeg kan stadig ikke gemme
operatørlogoer, som jeg henter...... kan se dem, men ikke gemme dem, så
kommer en fejl. Skete efter lidt eksperimentering med Mobi MB....

Hygge...
Daniel