opdatering af SW i Ericsson T68i midtjylla~
Fra : Steffen

Dato : 07-05-03 17:46

Søger adressen på et Ericsson Serviceværksted, som kan opgradere min
T68i, men jeg venter.

Kommer dagligt i Viborg, Århus og Randers, så et af disse steder vil
være optimalt

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : n/a

Dato : 07-05-03 19:02

"Steffen" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> T68i, men jeg venter.
>
> Kommer dagligt i Viborg, Århus og Randers, så et af disse steder vil

Jeg fik min SE 68i opgraderet i sidste uge hos TDC erhverv i kolding på 15
min, så du kan sikkert gøre det samme i et TDC Erhvervcenter i Viborg,
Århus og Randers- egnen.

Hilsen Lasse

Fra : Nuggi

Dato : 07-05-03 20:07

Hejsa

Eller Teleservice i Århus

www.teleservice.com

Nuggi

Fra : Steffen

Dato : 08-05-03 19:03

Tak for jeres indlæg og svar .

Byens Radio i Viborg kan også ( syntes de selv ), hvis jeg ikke havde
problemer, så har jeg det ny.
SW der er blevet lagt ind hedder R006 xxxxxx, det er en ældre version
en den jeg havde før,fandt jeg ud af efter hjemkonsten. og min
telefon er pt umulig at bruge med Bluetooth HBH-60 - det knitre og
knaser i øret, med almuligt støj......

Fra : Per Jensen

Dato : 08-05-03 17:19

Kan gøres i Randers