Afvist SIM-kort
Fra : Søren Mellemkjær

Dato : 06-05-03 22:06

Hjælp, mit nye SIM-kort (CBB) afvises, da jeg har indtastet PUK-kode forkert
x 10.
Kan kortet genoprettes, eller er det lost forever?

Vh Søren

Fra : Janus Olsen

Dato : 06-05-03 22:15

Søren Mellemkjær wrote:
> Hjælp, mit nye SIM-kort (CBB) afvises, da jeg har indtastet PUK-kode
> forkert x 10.
> Kan kortet genoprettes, eller er det lost forever?
>
> Vh Søren
Hej
Lost forever du skal have et nyt af cbb
MVH Janus Olsen

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 07-05-03 07:04

> Hjælp, mit nye SIM-kort (CBB) afvises, da jeg har indtastet PUK-kode
forkert
> x 10.
> Kan kortet genoprettes, eller er det lost forever?

Hvordan kan du skrive PUK forkert så mange gange???

Du skal have et nyt kort, og jeg tvivler på, at dette er gratis, når man har
kvajet sig sådan. Man får trods alt X antal forsøg til at indtaste denne
kode. Man er jo nødt til at lave spæring på sådan noget, ellers ville det
være nemt for en tyv at tage i brug.

Fra : Fischer

Dato : 07-05-03 08:24

> Hvordan kan du skrive PUK forkert så mange gange???

Det er ikke så svært. Hvis man først har lært at indtaste den forkerte kode,
så skal man bare gentage dette 10 gange.

Nej, faktisk har jeg selv prøvet noget tilsvarende med CBB.
De havde simpelthen sendt mig en forkert PUK-kode sammen med SIM-kortet!
Jeg stoppede godt nok efter ca. 5 forsøg.

*Fischer