Kabel til Nokia 6610
Fra : Harald

Dato : 06-05-03 10:14

Jeg har fået et kabel der hedder "Datakabel til Nokia 6610/7210 F/M bus",
kan det bruges til at overføre lyde og billeder? Og hvad kræves der for at
kunne montere stikket på telefonen, som der er nu kan jeg godt sætte stikket
på ved at fjerne bagpladen og bateriet men jeg skal holde på stikket ellers
falder det af, så det er som om der mangler noget?

Mvh
HK

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-05-03 10:46

"Harald" skrev i en meddelelse
> [...]
ellers
> falder det af, så det er som om der mangler noget?

Jeg ved ikke om det er meningen man skal kunne overføre billeder osv med
det, men jeg har haft to som begge ikke virkede! Det bedste jeg oplevede var
at få forbindelse i ca 10 sek. og kunne læse lidt af indholdet...

For at montere det _skal_ du desværre pille pladen og batteriet af.... Det
jeg havde, havde en holder, sådan at stikket sad i spænd mellem telefonen og
batteriet. (og derfor sad fast)

Hygge...
Daniel

Fra : Henrik

Dato : 06-05-03 14:43

det virker ikke med billeder,jeg har prøvet og det virker ikke rigtigt
så jeg købte en trådløs infared sender ved thansen (398 kr)og det kan det
hele
både spil og billed overførelse.

Fra : Anders Ravn

Dato : 07-05-03 06:58

Hej HK!

Hvis du bare skal bruge det til billeder og ringetoner, så køb da en
infrarød port til din computer istedet - den koster 400,- - og virker også
til det du skal bruge den til :)

Mvh,

Anders

Fra : Harald

Dato : 07-05-03 10:53

"Anders Ravn" <anders@NOthenetr.dk> skrev i en meddelelse
> Hej HK!
>
> Hvis du bare skal bruge det til billeder og ringetoner, så køb da en
> infrarød port til din computer istedet - den koster 400,- - og virker også
> til det du skal bruge den til :)

Og det har jeg så nu gjort, og det virker :)

Mvh
HK

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 08-05-03 18:51

Hej i NG !

Jeg har selv overvejet det samme, men hvor downloader man billeder og
ringetoner til computeren ?
Kan man i det hele taget det, eller skal man selv lave dem?

Hilsen
Torben Leander Andersen.