Nokia 3210 og universal lader problem
Fra : F.Larsen

Dato : 04-05-03 12:51

Hej

Nu da ferietiden nærmer sig, har jeg investeret i en universal-lader, da jeg
hver gang slæber 4-5 ladere med som efterhåneden fylder/vejer mere end ditto
apparater (mobil, kamera, CD, radio osv) :=)
http://www.thansen.dk/product.asp?c=139288845&n=435019428&pn=507979427

Problemet er min nokia 3210. Stikket fra universal laderen passer - men
mobilen vil ikke lade. Er nokia's strøm stik standard ? og hvor kan man
finde et stik der passer ? Hvor kan man evt købe løse nokia strøm stik (så
man kan lodde et selv) ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-05-03 20:54

Kan du ikke bare købe en billader til din Nokia hos f.eks. T. Hansen
www.thansen.dk
og så klippe stikket for så at lodde det på din universallader?

Er du sikker på den spænding og strømstyrke du giver den? Det er ikke helt
ligemeget.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : F.Larsen

Dato : 07-05-03 19:55

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in message
> Kan du ikke bare købe en billader til din Nokia hos f.eks. T. Hansen
> www.thansen.dk
> og så klippe stikket for så at lodde det på din universallader?

Det var det jeg ville undgå. Universalader koster 98,- og det koster 39,-
bare for et ekstra stik. Det burde vel kunne købes for en 10,- i løssalg ?

> Er du sikker på den spænding og strømstyrke du giver den? Det er ikke helt
> ligemeget.

Helt sikker - jeg har yderligere målt spændingen fra den originale lader fro
at være sikker.

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/