Lidt nyt i sagen om www.teleimport.dk
Fra : Helmut Lotti

Dato : 02-05-03 11:22

Hej alle!

Faldt lige over denne artikel i Politiken!
Her udtaler Martin Andersen bla, at det er en fejl at der står firmaet er et
anpartsselskab, at de 5000 kunder stammer fra tidligere forretninger og at
der endnu ikke er nogen kunder der har forudbetalt en mobiltelefon!

Helmut Lotti

Fra : Peter

Dato : 02-05-03 11:45

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> skrev i

"Han lover at sætte sit kundekartotek og sit cvr-nummer på hjemmesiden
i næste uge, så alle kan se, at alt er i orden."

Vi tager den lige en gang til: "sætte sit kundekartotek [...] på
hjemmesiden"

Hvad tænker manden på? Har han været på kursus hos Mohammed Saeed
al-Sahaf? Er det ikke snart på tide, at han erkender, at han ikke kan
snyde intelligente mennesker?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-05-03 11:49

"Peter" <peter_usenet4@remove-hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad tænker manden på? Har han været på kursus hos Mohammed Saeed
> al-Sahaf? Er det ikke snart på tide, at han erkender, at han ikke kan

Jeg tror også jeg vil sætte dette på min hjemmeside:

"Indtast dine oplysninger i formularen tryk på send,
derefter vil vi sende dig et Girokort, på forhånd tak."

--
mvh/rg.
Christian

Fra : SoftMan Brian

Dato : 02-05-03 12:10

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message
> Faldt lige over denne artikel i Politiken!

Citat:"produceres i Hongkong og sendes via Thailand direkte til kundens
dør."

1. Hvis de sendes direkte til kunden fra thailand, hvordan så med
toldbehandling?

2. ville det ikke være billigere at sende dem samlet til dk, og så sende dem
videre?

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 02-05-03 12:35

Tjaa og hvad med en dansk sprogpakke (PPM), det syntesj eg ihvertflad er en
fordel...

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 02-05-03 13:00

> [...]
> anpartsselskab, at de 5000 kunder stammer fra tidligere forretninger og at
> der endnu ikke er nogen kunder der har forudbetalt en mobiltelefon!

kig lige i BT idag.. der står at det er fup og man ikke må bestille derfra..
jeg har nu ikke selv læst det endnu men jeg har fået det afvide af en ven..
:)

Mvh. Rasmus

Fra : Peter

Dato : 02-05-03 13:12

"Rasmus Jensen" <ralle@REMOVEmail1.stofanet.dk> skrev i

> kig lige i BT idag.. der står at det er fup

BT har næppe oplysninger i sagen, som enhver, der har fulgt med her i
gruppen, ikke allerede har fået.
Men hvis det kan hjælpe naive forbrugere til at undgå at blive snydt,
er det da fint.

> og man ikke må bestille derfra

Man må da bestille alt det, man har lyst til - man skal bare ikke
regne med at få en telefon ud af det.

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 02-05-03 13:17

> Man må da bestille alt det, man har lyst til - man skal bare ikke
> regne med at få en telefon ud af det.

Hehe.. Ja det er rigtigt.. ;) det var også det jeg mente..

Mvh. Rasmus

Fra : Jimmi

Dato : 02-05-03 13:29

Her er Ekstrabladets artikel: